Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bärbar spel dator?


Blade_82

Rekommendera Poster

Tjena!

 

Som titeln texten säger så är jag i behov av en ny bärbar då min gamla bärbara Pc dator har gått i graven! Då en polare precis har köpt en MacBook, så har jag börjat snegla suget på två olika varianter av Mac! :-D

 

Det som jag har tänkt att lira är först och främst Wow, så min fråga är om nån kan svara på om man kan tänkas klara sig på en MacBook eller om det är bäst att satsa på en Pro istället?

 

Tack på förhand!

 

Mvh/ Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Som titeln texten säger så är jag i behov av en ny bärbar då min gamla bärbara Pc dator har gått i graven! Då en polare precis har köpt en MacBook, så har jag börjat snegla suget på två olika varianter av Mac! :-D

 

Det som jag har tänkt att lira är först och främst Wow, så min fråga är om nån kan svara på om man kan tänkas klara sig på en MacBook eller om det är bäst att satsa på en Pro istället?

 

Tack på förhand!

 

Mvh/ Joakim

En vanlig macbook är ingen speldator i ordets bemärkelse. köp en macbook pro om du ska spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macbooken fixar väl i och för sig WoW, men så mycket längre kommer man inte.

 

Tycker också att du skall satsa på MacBook Pro om du har råd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow funkar väll hyfsat på en Macbook. Dock går fläktarna igång på 6000rpm om man nu ska hitta negativa saker, plus att skärmytan är väldigt liten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

ska du spela och är i behov av bärbart så är en Pro att föredra. MB är ingen speldator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska du spela och är i behov av bärbart så är en Pro att föredra. MB är ingen speldator

 

sant,

och med Pro klarar du de flesta nya spel felfritt med Medel eller Hög grafikkvalitet/upplösning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan utan problem köra crysis på medium med en macbook pro men det laggar på high...

 

Om du kräver en bärbar monsterdator så får du nog köpa en dell XPS...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska du spela och ska ha en bärbar mac ska du köpa macbook pro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...