Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad fick ni för prylar i julklapp?


Landberg

Rekommendera Poster

Fick tre Apple aktier! :D

 

Sen fick jag Guitar Hero 3 till Xbox 360, 12 månaders Live, en Ixus 700, och lite annat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså guotar hero måste vara de sämsta spelen på länge! Jag måste vara den enda i världen som avskyr dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså guotar hero måste vara de sämsta spelen på länge! Jag måste vara den enda i världen som avskyr dem!

 

 

Nej, här har du en till! Men det är förbaskat roligt att se en polare som är halvfull under en förfest och sen ge sig på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt en precis likadan fast silver för en vecka sen :P Helnöjd :)

 

 

Funkar den bra? Jag har inte provkört min än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Alltså guotar hero måste vara de sämsta spelen på länge! Jag måste vara den enda i världen som avskyr dem!
Nej, här har du en till!

Här är ännu en :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick kalsonger och strumpor, lite pengar samt en mini-dvi > s-video till min macbook. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså guotar hero måste vara de sämsta spelen på länge! Jag måste vara den enda i världen som avskyr dem!

 

 

Här är ännu en :o

Är det årets sämsta julklapp ^_^?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en 2.2 ghz C2D macbook och en iPod touch 16 gb, är helnöjd med båda :borstatanderna: . Det är nästan så att jag inte fattar hur jag klarade mig utan de innan! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en 2.2 ghz C2D macbook och en iPod touch 16 gb, är helnöjd med båda :borstatanderna: . Det är nästan så att jag inte fattar hur jag klarade mig utan de innan! :borstatanderna:

 

 

 

Förbannade rikeman :evilgrin: Riktigt avundsjuk man blir <_<;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en Nikon SB-600 blixt och ska köpa mig ett LCD-skydd, Fjärr och ev. ett Tamron 90mm f/2.8 Macroglugg till D50n som julklapp och födelsdagspresent till mig själv när man kommer förbi Scandinavian Photo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag fick man kan relatera till min macbook är en extern hårddisk (lacie, usb 2.0, 160 GB) som jag har börjat göra time machine backuper på! Funkar helt fantastiskt... jag har hört mycket gott om time machine men det här var t om över förväntningarna

Så hårddisken blev lugnt en av de bästa julklapparna :) Locke döpte jag den till ^^

 

Fick även ett ministativ till digitalkameran :D

 

och lite pengar och funderade på att köpa mer RAM-minne, men jag prioriterade lite nya promarkers+markerblock+lineartpennor istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

jag fick Mac-pengar som ska gå till RAM :D *lycklig*

 

1GB är segt

 

 

även för mig har Guitar Heroes förträffligt undgått. Det är ju det absolut tråkigaste och fånigaste som finns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guitar hero som är så skoj. :D

Gick åt helvete för mig, dom första låtarna jag spelade.

Men satan vad skoj det är när man övat lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick:

 

Borrmaskin *

T-shirt

Fårskinnstofflor *

Skohorn i stål *

Brevkniv (brorsan täljde en i svart trä!) *

En humorbok

Färgade glaskoppar för värmeljus + gaständare

En "ärvd" kokbok (mormor använder den aldrig)

Kex och godis

 

* = saker jag önskat mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick pengar som jag kommer köpa en touch för :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick presentkort på Bröderna Johanssons och Bokia, ett par slantar och en fin cigarr ^_^

Gav en liten bok med "tidningsgrodor", Nemi vol. 5, en bok om Whiskey och en bok om demoner :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...