Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Prisa OS X!


Tsatsiki

Rekommendera Poster

Har haft OS X i lite drygt ett år nu. Idag satt jag mig för första gången med Windows Vista. Jag har innan mac kört XP i kanske 3 år. Och helt ärligt så tog det 3-4 minuter innan min ångest kom tillbaka. Jag kände svettningarna jag en gång hade men nu var de värre. Det flög pop upp rutor kors och tvärs. VARNING, ÄR DU SÄKER???, DU KOMMER STARTA EN FIL SOM KAN FÅ DIN DATOR ATT EXPLODERA!, RING EN VÄN osv. Ja ni känner säkert till detta..

 

Prisa MAC OS X och låt mig aldrig någonsin igen återvända till detta svarta hål av ondska kallat Windows. Aldrig.

 

Nu ska jag ta ett glas rött och fortsätta slappna av med min.. Mac.

 

Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska fan köpa Vista bara för att kunna säga till andra att "Nhe jag sitter ju på Vista, men det suger så jag använder OS X" Jag blev ganska förvånad när jag kom hem till en polare och såg vista för första gången "Vha, har OS X? ... Jaha... my bad, det var bara en dålig kopia"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi använder både Mac och PC (Vista) på jobbet.

Säger bara en sak ang Vista... OMFG!! :chockadskeptisk: Ni kanske förstår varför jag har pc:n i vila för det mesta :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör själv OS X Leopard och Vista på min iMac och det är lite så. Haha. ;D

 

Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar hastigheten i OS X, använder inte min PC längre för jag orkar inte vänta på att den ska starta upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar hastigheten i OS X, använder inte min PC längre för jag orkar inte vänta på att den ska starta upp.

Jag tycker aldrig den startar upp. Om en uppstart innebär att den blir klar att använda ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska fan köpa Vista bara för att kunna säga till andra att "Nhe jag sitter ju på Vista, men det suger så jag använder OS X" Jag blev ganska förvånad när jag kom hem till en polare och såg vista för första gången "Vha, har OS X? ... Jaha... my bad, det var bara en dålig kopia"

 

Det går knappast att råka blanda ihop OS X och Vista. Vista spelar inte i samma liga. Kolla in deras "runda" hackiga hörn, på tok för skarpa dropshadows mm mm mm mm mm mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft OS X i lite drygt ett år nu. Idag satt jag mig för första gången med Windows Vista. Jag har innan mac kört XP i kanske 3 år. Och helt ärligt så tog det 3-4 minuter innan min ångest kom tillbaka. Jag kände svettningarna jag en gång hade men nu var de värre. Det flög pop upp rutor kors och tvärs. VARNING, ÄR DU SÄKER???, DU KOMMER STARTA EN FIL SOM KAN FÅ DIN DATOR ATT EXPLODERA!, RING EN VÄN osv. Ja ni känner säkert till detta..

 

Prisa MAC OS X och låt mig aldrig någonsin igen återvända till detta svarta hål av ondska kallat Windows. Aldrig.

 

Nu ska jag ta ett glas rött och fortsätta slappna av med min.. Mac.

 

Skål!

 

:hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...