Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes 7,5 vs iPhone 1.1.1 - funkar det?


Puh

Rekommendera Poster

Är det någon - med en iPhone 1.1.1 - som provat att ladda ned iTunes 7.5 och märkt något konstigt? Eller funkar den versionen utan problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma fråga egentligen... Jag fick min iPhone i helgen (1.1.1) och nu har jag jailbreakat den och kört AnySim. Allt enligt den senaste metoden, dvs jag har aldrig haft den inkopplad mot datorn eller itunes. Allt funkar hitills kanon, men nu är det dags att installera itunes.. Måste det vara någon speciell version eller funkar det med den senaste? Är det skillnad på Mac och PC?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma fråga egentligen... Jag fick min iPhone i helgen (1.1.1) och nu har jag jailbreakat den och kört AnySim. Allt enligt den senaste metoden, dvs jag har aldrig haft den inkopplad mot datorn eller itunes. Allt funkar hitills kanon, men nu är det dags att installera itunes.. Måste det vara någon speciell version eller funkar det med den senaste? Är det skillnad på Mac och PC?

 

kör iphone 1.1.1 med itunes 7.5 fungerar finfint.. vågar inte uppdatera till 1.1.2 dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...