sox Posted December 13, 2003 Share Posted December 13, 2003 HUr kommer det sig att jag aldrig får fram Consolen i spelen? jag har tittat i cfgn +toggleconsole är på § men det händer inget. går inte i Quake3 .. sof2 m.m .. jag behöver hjälp. //Tack sox Link to comment Share on other sites More sharing options...
totte Posted December 13, 2003 Share Posted December 13, 2003 HUr kommer det sig att jag aldrig får fram Consolen i spelen? jag har tittat i cfgn +toggleconsole är på § men det händer inget.går inte i Quake3 .. sof2 m.m .. jag behöver hjälp. //Tack sox Brukar på Svenska kbd vara knappen '<' edit: tyrkflesnisse ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lundberg Posted December 13, 2003 Share Posted December 13, 2003 Om det är '~' du är ute efter så är det '<' som gäller... fast i t ex Neverwinter Nights funkar det ändå inte, man måste byta till amerikansk tangentbordslayout först. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sox Posted December 13, 2003 Author Share Posted December 13, 2003 Ok tack, Så jag ska gå in i CFG:N och ändra till "<" //sox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lundberg Posted December 13, 2003 Share Posted December 13, 2003 Nja, jag vet inte. Testa. Om det inte funkar: Testa att byta till amerikansk tangentbordslayout (och återställ inställningarna). Sen trycker du på "<" inte "§", även om det står "§" i config. Eller båda. Du får testa helt enkelt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfhunt3r Posted December 19, 2003 Share Posted December 19, 2003 Om det är '~' du är ute efter så är det '<' som gäller... fast i t ex Neverwinter Nights funkar det ändå inte, man måste byta till amerikansk tangentbordslayout först. Så det är såååååå man gör *Lampan tänds* Tackar... Alltid lär man sig något när man minst anar det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.