Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leopard, vad har du märkt för fel hittills?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Jag laddade hem den senaste versionen av TinkerTool v3.8a, klickade på Safari i verktygsfältet och modifierade "Maximalt antal lagrade sidor" till 500 och "Tid varefter lagrade objekt rensas" till 5 dagar. Får se om HistoryIndex.sk håller sig inom mer rimlig storlek nu. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 503
  • Created
  • Senaste svar
RockingTeddybear

Jag har tittat runt och tyvärr inte hittat något.

Jag funderar på om det i dagsläget är att tänka på att uppdatera till Leopard från tiger?

Jag vet att många av er redan gjort det, och det ser riktigt nice ut och jag är sugen. Men funderar omde flesta buggar är borta nu? Och med tanke på Snow Leopard som kommer om 1 år så lär det väl ta ett bra tag innan det funkar som det ska också, så det är väl ingen fara så?

 

Tacksam för snabbt svar!

 

Charlie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tittat runt och tyvärr inte hittat något.

Jag funderar på om det i dagsläget är att tänka på att uppdatera till Leopard från tiger?

Jag vet att många av er redan gjort det, och det ser riktigt nice ut och jag är sugen. Men funderar omde flesta buggar är borta nu? Och med tanke på Snow Leopard som kommer om 1 år så lär det väl ta ett bra tag innan det funkar som det ska också, så det är väl ingen fara så?

 

Tacksam för snabbt svar!

 

Charlie

 

 

Jag anser att du kan uppdatera med gott samvete. Har du en Intelmac? Isåfall kan du förbereda dig på en tio gånger snabbare dator! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tittat runt och tyvärr inte hittat något.

Jag funderar på om det i dagsläget är att tänka på att uppdatera till Leopard från tiger?

Jag vet att många av er redan gjort det, och det ser riktigt nice ut och jag är sugen. Men funderar omde flesta buggar är borta nu? Och med tanke på Snow Leopard som kommer om 1 år så lär det väl ta ett bra tag innan det funkar som det ska också, så det är väl ingen fara så?

 

Tacksam för snabbt svar!

 

Charlie

 

Jag har inte märkt några problem alls på ett bra tag så kör på du bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...