Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synka T3 med BT


Faty

Rekommendera Poster

Hur synkar ni T3:an via Bluetooth? Jag blev lite besviken på Palmen eftersom det är bökigare att synka via BT än att stoppa den i vaggan och trycka på hotsync-knappen. Jag vill inte ändra hårdvaruknapparnas funktion, men finns det ingen möjlighet att göra en hotsync-knapp i menyraden på palmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag syncar min vanliga T via BT och det är inga problem, bara o para ihop och så får man en port i Hotsync Manager som heter nåt i stil med bluetooth-pda-sync bar o kryssa i.

 

Gör en connection till din dator via BT och sen markera den i Hotsync i Palmen och så e de bara o dra igång Hotsync o klicka på iconen så syncar den. Sätter man den i vaggan och trycker på knappen så kör den via USB som vanligt.

 

Är inte speciellt krångligt faktiskt, fast å andra sidan har jag kört palm sen Professional modellen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, du missförstod mig. Jag har fått allt att funka och allt funkar fint. Jag är helt nöjt förutom att det rent användarmässigt är krångligare att synka via BT än via USB. För mig hade det varit perfekt om det hade funnits en synk-knapp på palmen, alltså i stället för på vaggan. Och eftersom det inte finns önskar jag mig att kunna göra en synk-knapp av "centrumknappen". Det är irriterande att man inte kan konfigurera den knappen och göra den till en hotsync-knapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju ställa in att Hotsync drar igång när du drarpennan över hela skärmen ju om du vill. Jag vill minnas att i nån launcher typ Silverscreen finns de genvägar till hotsync också.

 

Jag upplever det inte som nåt problem två klick sen har man en hotsync från palmen till macen via BT, men ska väl inte säga att jag syncar merän några ggr per vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...