Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ångest!


Mashimaro

Rekommendera Poster

Detta känns som en dum fråga men snart flippar jag om jag inte fixar det.

 

Har Amsn, som är askasst och buggigt men det enda med cam så jag har det ändå. Nu är det så att eftersom det är så slött, "fastnade" fönstret på muspekaren, så jag råkade flytta upp hela rutan i högra hörnet.

 

Och nu är den fast där, eftersom jag inte kommer åt knapparna överst som är under amsn-menyraden.

 

Wtf ska jag göra!?

 

(och visst jag kan ladda ner det igen men orka!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att öppna i olika fönster funkar inte för när man klickar på amsn-fönstret sitter det ju likförbannat uppe i högra hörnet ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte Adium lägga till lite roliga saker som video-stöd odyl., bortsätt från att det saknar sånna funktioner är det ju perfekt

 

(edit: hittade detta, så det kanske finns hopp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bästa vore om Apple hade svalt sin stolthet och fått MSN att funka i iChat. Det vore den bästa nya funktionen i hela Leopard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bästa vore om Apple hade svalt sin stolthet och fått MSN att funka i iChat. Det vore den bästa nya funktionen i hela Leopard.

Håller med! Vill gärna prova/använda iChat, men är helt onödigt då jag inte känner någon annan som använder det.

 

Sen får man väl kanske skylla lite på Ms också som inte släpper protokollet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med! Vill gärna prova/använda iChat, men är helt onödigt då jag inte känner någon annan som använder det.

 

precis, det går bara om man endast känner mac-folk :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...