Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone har låst sig i "meddelanden"!


Gäst

Rekommendera Poster

Jag har sedan ca 2 veckor tillbaka haft en iPhone, och en av de första sakerna jag gjorde när jag fick den var att skaffa svenskt tangentbord till den. Jag gjorde detta genom det där rysk-hacket som någon tipsade om här på forumet.

Sedan följde jag den här guiden: http://www.ifun.se/swephone-installationsguide/

för att få allt det andra. Jag är dock osäker på om jag lyckades med att få allt som den skulle ge, bland annat det där med nummerförståelsen.

 

Aja, allt var lugnt och iPhonen funkade som den skulle, men en dag när jag vaknade hade det svenska tangentbordet försvunnit. Jag försökte sedan göra om allt jag gjort i swephoneguiden, men inget lyckades. Jag fick för mig att rysk-hacket spökade, så jag avinstallerade det, och även något som kallades MobileEnhancer. Sedan när jag försökte gå in på meddelanden för att se om jag lyckats, hängde sig hela telefonen och nu sitter jag här med en påslagen iPhone som befinner sig i en av mina meddelandekonversationer, men inte går att varken stänga av eller gå tillbaka i menyerna.

 

Vad gör jag? Finns det något sätt att tvångsstänga av den, och vågar jag det? Kommer den gå igång igen? För som det är nu kan jag ju iaf komma åt den genom Cyberduck.

 

Hjälp snälla!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerade det att hålla ner Home knappen el hur gjorde du

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

HJÄLP!!!

Jag körde programmet Caravan och med mina stora fingrar och råkade klicka på

"Editera som text" en MP3:a. Nu är telefonen helt fryst med lysande display och ja kan fan

inte starta om Eländet!!

Ska ja behöva vänta tills batteriet tar slut??

Den är lixom fulladdad.

 

Tacksam för hjälp

 

 

OBS!

Funkar inte att göra som ovanstående beskrev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gott folk!

Nu jävlar fick ja igång fånen igen.

Efter nattens vila provade ja igen att trycka ner

De båda knapparna och vips så startade den om.

 

Problemet alltså löst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gott folk!

Nu jävlar fick ja igång fånen igen.

Efter nattens vila provade ja igen att trycka ner

De båda knapparna och vips så startade den om.

 

Problemet alltså löst ;)

 

Vad har detta med denna tråd att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den hakade upp sig kanske? Läs hela tråden innan du postar!

 

Jag menade båda hans inlägg då han tydligt stjäler en tråd rakt upp och ner. Läs hela tråden innan du postar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...