Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iBook G4 laddare


Tabh

Rekommendera Poster

Kan det verkligen stämma att en laddare till en iBook G4 inte går att finna under 700 spänn? Nog för att Mac är bra datorer och allt det där men detta monopol får mig nästan att gå över till PC igen. Finns det någon som vet om, och i så fall var man kan få tag på en laddare billigare så skulle detta uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet. :geros:

 

Verkar tyvärr så.

Men å andra sidan spar du ju på att uppgradera till Leopard istället för Vista

om det nu är någon tröst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae gör väl inte det med tanke på att jag inte är tillräckligt moralisk för att införskaffa OS till PC på lagligt vis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du väl stjäla den på Macoteket då,

eftersom du har vanan inne på datorsidan. :hihihi:

 

:lol:

 

Om det nu inte är ett sätt att påverka Microsoft resultat negativ,

som en slags konsument olydnads- statment förstås. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha! Det är precis vad det är! Det är civil olydnad a la Software... Jag tillsammans med miljoner andra är alla delaktiga i revolutionen mot Microsoft!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm. Jag är en av dem som tycker att det negativa som höga priser på tillbehör vägs upp av det possitiva.

 

Och om 700 gör så att du vill byta från mac och OS X d har det ju ändå inte gjort så stort intryck på dig. Och då hade jag åsså köpt en PC igen, PC är inte kass och det finns som sagt mera och billigare tillbehör.

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rep. Landberg: Jodå, förbaskat nöjd men 700 spänn är mkt pengar när man studerar och lever på CSN.

 

Rep. Fnux: Det var som fan, tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars, om du har en laddare till din mac, fast med brittisk/annan kontakt kan man ju som du säkert vet plocka av kontaktdelen. Problemet är att den delen inte säljs löst, men köper man en reseladdare till ipoden så passar den delen lika bra.

 

Flummig beskrivning, men hoppas du förstår vad jag menar.

 

Kanske har du inte ens en laddare över huvud taget. Då ska du inte bry dig om mitt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...