Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Systemmeddelanden: "ERRROR"


gustaff

Rekommendera Poster

Hej!

Jag utforskade Systemmeddelanden i verktygsmappen häromdagen och råkade radera en sida med data. Då dök det upp ERROR i systemmeddelande-ikonen och jag vet inte riktigt vad jag har gjort i och med detta. Förhoppningsvis ingenting som kan skada min dator, men om någon med kännedom om systemmeddelanden kan berätta för mig hade jag blivit glad.

 

Mvh runnerman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Ytterberg

Det som kännetecknar log-filerna i Systemmeddelanden är att det inte direkt rör dig som slutanvändare utan handlar om intern kommunikation hos Mac OS. Blir det fel som direkt påverkar dig får du upp rutor på skärmen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack!

 

Inget speciellt har hänt, men på själva ikonen - "systemmeddelanden" står det Error. Det ska det kanske göra? Hur fixa om inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Ytterberg

Du kan välja att få en animerad ikon i dockan varje gång ett systemmeddelande inträffar. Kanske det du tänker på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, nej jag har inte gått in och gjort någon ändring ifråga om ikonförändring i systemmeddelanden. Det jag menade var att i systemmeddelanden-figuren, som har rektangulär form står det "Error". Och jag kan inte komma ihåg om det stod det innan incidenten ...

 

Mvh runnerman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...