Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa mac på avbetalning


Landberg

Rekommendera Poster

Tja!

 

Vet ni vart man kan köpa macprylar på avbetalning om man är student? Måste ha lite grejer för att kunna fortsätta med det jag pluggar till när utblidningen är klar... inte lätt att spara med studentlån...

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Vet ni vart man kan köpa macprylar på avbetalning om man är student? Måste ha lite grejer för att kunna fortsätta med det jag pluggar till när utblidningen är klar... inte lätt att spara med studentlån...

 

Haade!

 

Hos dom flesta apple återförsäljare så brukar dom ha nån sorts alternativ med delbetalning osv.....brukar ju gå genom resursbank etc.

 

Och enda kravet brukar väl vara att man inte har nån betalningsanmärkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej,det låter ju bra...

Problemet är att jag pluggar folkhögskola, hatar att de har så låg status.

Pluggar dokumentärfilm och vill gärna köpa grejer för att kunna fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej,det låter ju bra...

Problemet är att jag pluggar folkhögskola, hatar att de har så låg status.

Pluggar dokumentärfilm och vill gärna köpa grejer för att kunna fortsätta.

 

Har du kollat apple store's finansiering? kollade på den för ett tag sedan, och om deras siffror stämmer så har de ganska bra vilkor, även för studenter.

 

/McWolfe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flesta kör Wasakredit, väljer du 6 månaders så blir det uppläggningsavgift på 250 och fakturaavgift på 29kr/mån - om du ej betalar in en månad så blir det straffränta på en hel del. 12/24 månaders ligger på samma avgifter + 10% ränta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan gillar itne att låna egentligen, men ibland så känns det som man måste..