Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stopp för import?


Xoonix

Rekommendera Poster

När jag just har fått en kompis att köpa hem en iPhone till mig när han ska till New York möts jag av detta bakslag: http://www.99.se/iphone/225125-t-slutar-sa...mang-i-nyc.html

Säljs endast med abonemang framöver? Om man inte betalar en avgift på 350 dollar.....någon som vet nått mer om det här??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det är ganska logiskt.

Annars sitter ju AT&T och subventionerar ett köp eller säljer en produkt

utan att få något tillbaka.

 

Har gjorts här i Sverige också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag vet, lite bitter dock;( men verkar inte vara i hela usa, an så länge i alla fal....

 

Köpte en telefon jättebilligt av 3 en gång, låste upp och slängde kortet....så visst förstår man dom på sätt och vis!;p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar fortfarande gå att köpa den via apple store? Bara via At&Ts egna butiker det inte går?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är så jävla typiskt och störande. Jag drar dit på tisdag och så händer detta. Fast som skrivet ovan så lär det väl gå att köpa på Applestore fortfarande. Vet att det finns en stor AS på Garden State Plaza i New Jersey och dom bör ju ha många på lager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gärna säga om det foprtfarande går att köpa den som förut och det ät fritt fram! För är så sjukt sugen på en nu och hoppas vid gudarna att det inte är slutet....=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med dig Xoonix. Jag ska meddela direkt på både detta forumet och 99.se om det blev affär eller ej. Dock fick jag ganska lugnange besked borta på 99. Nån kille där la fram en teori om att det har med säljarens provision att göra. Om man hackar sin iPhone får han inga pengar. Alltså vill han såklart att man ska aktivera direkt i butik. Apple, å andra sidan, kommer nog inte än på ett tag att sluta sälja sin telefon. Det vore ju dumt av dem :)

 

Jag tror att det kommer gå att köpa i en Apple store men man kan ju inte vara säker. Vi får se vart detta slutar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst nog förstår man att de vill ha provision för sitt jobb:) Men tror heller inte att apple kommer sluta sälja dom, men min kompis åker till staterna först den 24 oktober och kliar för mycket i fingrarna för att vänta, och när jag först läste om det här blev jag om än mer ivrig att få en så snabbt som möjligt....men vi ser ju:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Xoonix. Det verkar som att pm-funktionen här på sidan är kaputt och jag hittar ingen mail eller nåt till dig. Jag tänkte iaf skriva att det säkert går att ordna. Min mail skall stå bland mina kontaktuppgifter så försök få tag på mig den vägen! :)

 

Mvh

Henke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AppleStore säljer fortfarande iPhone utan abbonemang har jag fått bekräftat. Det verkar som om AT&T tröttnat på att sälja telefoner utan att tjäna något - deras pengar kommer ju från månadsintäkterna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...