Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

En låt


Disp0sable

Rekommendera Poster

Jag blir galen! Kommer inte på vad låten heter.

Det är en tjej som sjunger, väldigt långsam rock kan man nog säga att stilen är.

 

Det enda jag kommer ihåg av texten är refrängen: "And I say, Heeey-eeey-heeey-heey. Heey-eey-eeey. What's going on?" Jättesvårt att skriva men hoppas, hoppas, hoppas någon förstår och vet vad den heter. :)

 

Tack på förhand. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhh!! Tusen tack! :)

 

Mod kan låsa tråden om man låser trådar i papperskorgen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhh!! Tusen tack! :)

 

Mod kan låsa tråden om man låser trådar i papperskorgen?

Nej, lås inte tråden. Det kan ju finnas fler som har frågor om en låt man har på hjärnan och inte kommer på vad den heter. Låt tråden vara kvar, så slipper vi skapa en ny varje gång.

 

Jag vill själv ha tag på en låt. En svensk tjej som sjöng duett med en dansk kille. Låten låg på topplistan på MTV för drygt två år sedan. Jag kommer varken ihåg namnet på låten eller på någon av de två artisterna. Inte heller någon del av texten. Det kan alltså bli lite knepigt med så få ledtrådar, men det är ju värt ett försök i alla fall. Det går ju knappast att Googla på "dansk + svensk" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill själv ha tag på en låt. En svensk tjej som sjöng duett med en dansk kille. (...) Det kan alltså bli lite knepigt med så få ledtrådar (...)

 

Ett skott i mörkret då: "Drömmer jag" - Anna Nordell & Johnny DeLuxe. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 non blonds

med

Whats going on

 

Den heter väl "What's up"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Den heter väl "What's up"?

 

så här i efterhand så inser jag att det är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som hör en låt i en reklam och vill veta vad den heter är denna sidan ovärderlig :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett skott i mörkret då: "Drömmer jag" - Anna Nordell & Johnny DeLuxe. :crossfingers:

Yupp! Du har helt rätt!

 

Tack för att du lyckades klura ut det, trots min något knapphändiga beskrivning. :respekt::geros::kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yupp! Du har helt rätt!

 

Tack för att du lyckades klura ut det, trots min något knapphändiga beskrivning. :respekt::geros::kramis:

 

Kul!

 

Du underskattar Google... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...