Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple överger den VITA färgen.


Landberg

Rekommendera Poster

Som det står ovan,

 

Apple har bara en produkt som är helt vit just nu, macbook.

Visst har några produkter lite vitt men jag tror det är på väg bort.

 

Som te.x. ingen av de nya iPodarna är vita. Vad jag har förstått så lär den kommande macbooken vara i alu ifall ryktena stämmer..

 

Jag kan bara säga en sak om att den vita färgen försvinner, I LOVE IT! är ganska trött på det vita, tycket alu och svart är riktigt snyggt, känns proffsigare. Jag skäms när jag ställer min macbook bredvid en macbook pro för min känns som en billig leksak.

 

Vad tror ni, haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar
Känns? Det är den väl? :elaktflin:

 

Haha, jo det är sant, kvaliten på de båda är så stor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det här bilr jättejobbigt med min nya fetish som är att ha allt i vitt. Vad ska jag då göra med den nya vita musen jag tänkt köpa? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

fast så som Apple designat sina senaste skapelser så ser de ut som viilken produkt som helst som HP skitit ur till ett betydligt mindre pris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om jag tycker att vitt känns väldigt ”Mac” så gör Apple rätt i att gå vidare innan försäljningen börjar dala då folk tröttnat på formgivningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämen nej, jag gillar hela macbooks-looken. Aluminiumbooksen känns alldeles för nära resten av alla pc-laptops.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara säga en sak om att den vita färgen försvinner, I LOVE IT! är ganska trött på det vita, tycket alu och svart är riktigt snyggt, känns proffsigare.

Där håller jag med dig, jag tycker inte att t.ex nya iMac kan jämföras med Pc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker nya imacen ser ut som nåt från Dell typ. skitful.

älskar apples vita plast och vill aldrig byta min fina imac...jobbigt för nån gång måste man ju byta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya imacen kanske inte ser snygg ut på blid(men det tycker jag) Men den är snygg som attan in the real

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den gamla iMacens utseende har varit enda hindret till att itne köpa den.. Det bar lite emot att köpa macbooken då jag alltid älskat PowerBooken och MacBook Pro, men inte har den ekonomin

 

Där emot gillar jag som fan när apple blandar det vita med alu som nya tangentbordet eller på mac minin, det skulle vara välkommet ifall nya MacBooken var vit och alu istället för svart och alu, om det nu går att göras på nått nice sätt...

 

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte faktist inte om ytan och känslan i nya MacBook, min gamla iBook G3 är betydligt behagligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya imacen kanske inte ser snygg ut på blid(men det tycker jag) Men den är snygg som attan in the real

 

Ja helt sjukt snygg på riktigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla kan inte tycka lika när det gäller senaste iMac.

Ok för utseendet och det vita, samt den svarta ramen, men inte de vassa kanterna, de skulle varit fasade

Den kändes obehaglig att ta i...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya imacen kanske inte ser snygg ut på blid(men det tycker jag) Men den är snygg som attan in the real

jag va och kollade på den på riktigt och baksidan , den där svarta plasten var sjukt ful tycker jag.

jag tycker hela imacen ser billig ut.

men jag älskar min vita imac..tröttnar aldrig på den.typ det snyggaste jag sett :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vita Macbooken är Apples snyggaste produkt för tillfället (säger jag inte för att jag har en, tvärtom har jag en för att jag tycker det) - Svarta Macbooken är nästan lika snygg den. Macbook Pro är för tråkig med helt silver. Nya iMac är OK men inte mer. Nej jag håller med personen här över som sa att aluminium och vitt är snyggt, skall macbookens utseende ändras så hoppas jag att det blir alum/vitt. Aluminium/svart är för diskret och tråkigt för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vita Macbooken är Apples snyggaste produkt för tillfället (säger jag inte för att jag har en, tvärtom har jag en för att jag tycker det) - Svarta Macbooken är nästan lika snygg den. Macbook Pro är för tråkig med helt silver. Nya iMac är OK men inte mer. Nej jag håller med personen här över som sa att aluminium och vitt är snyggt, skall macbookens utseende ändras så hoppas jag att det blir alum/vitt. Aluminium/svart är för diskret och tråkigt för min del.

 

Bra att jag inte är ensam;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja ha allt i vitt, tycker det är så vackert. :wub:

Efter många år med grått, svart och silver inom PC världen, var det en befrielse att packa upp min vita Macbook.

Tyvärr fick det bli silver på min Ipod Nano och Shuffle.

Synd att de verkar att gå ifrån vitt, skulle finnas som tillval, jag skulle i alla fall betala en slant för det. Kan förstå om Apple vill gå vidare med sin design, risken finns ju annars att de fastnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt Apple gör är i en klass för sig när det gäller industridesign - utom EN sak: MacBook Pro's tangentbord. Ett tangentbord i silvrig aluminium är sjukt fult. Ives ligger i ångestsvettning på nätterna över denna gräsliga skapelse.

 

Nya iMacen är världens vackraste dator, "gamla" var/är tvåa en millimeter under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

iMacens (alu) baksida är verkligen groteskt ful, och hela datorn är lätt det fulaste som Apple nånsin designat.

 

däremot gillar jag det nya tangentbordet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...