Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

sortera på eller rättare sagt per artist.


JasaInc

Rekommendera Poster

Jag vill sortera min musik på artister så att det bara visas typ "Iron maiden" och sen för att gå vidare till alla album får man klicka sig vidare in på iron Maiden.

Det blir ju ganska mycket scroll om man har typ 7 - 35 skivor per artist.

Mappstrukteurerna från Windows som jag gillar så mycket verkar inte användas här i Macvärld??

Hur mappstrukturerar man i Mac? Dom verkar ju ha en egen syn på saker och jag inbillar mig att deras sätt e bättre så om någon skulle kunna berätta hemligheten vore jag taksam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vad du menar, men om du vill få det bättre sorterat i iTunes kan du testa trycka på ögat nere i högra hörnet. Då får du en mer överskådlig vy. Du kan ju dra ner "ögat-fönstret" så det täcker nästan hela iTunes-fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill sortera min musik på artister så att det bara visas typ "Iron maiden" och sen för att gå vidare till alla album får man klicka sig vidare in på iron Maiden.

 

 

Funktionen du söker går att få i iTunes, om du väljer något annat visningsläge än coverflow så finns det en knapp i nedre vänstra hörnet som ser ut som ett öga (typ..)

 

 

 

(måste visst vara lite snabbare.....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funktionen du söker går att få i iTunes, om du väljer något annat visningsläge än coverflow så finns det en knapp i nedre vänstra hörnet som ser ut som ett öga (typ..)

(måste visst vara lite snabbare.....)

 

...oh tackar!

 

Mvh Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...