Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köp inte


hanekylling

Rekommendera Poster

Det beror på hur du har Nanon inställd. I normalfallet kopieras en miniatyrkopia från datorn till Nanon. Det går dock att begära att den ska ha kopior i originalstorlek, dock ej i efterhand.

 

Rackarns. Får hoppas jag får en ny dator snart så jag kan se vad jag tog backup på. Musiken är iaf borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste den inte vara, om musiken är kvar på iPoden.

Med vissa hjälpmedelsprogram kan man även föra över musiken den andra vägen. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har du iofs rätt i :) Då är iaf lite musik räddad :D

Nu har jag också gjort som du sa Poca, ringde Kullander och hörde med dem om de hade kvar serienumret från reperationen och voila nu är datorn anmäld stulen hos Apple :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

om du har musiken på iPoden så bör Senuti funka, ett program för att föra över musiken till iTunes från iPod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har du iofs rätt i :) Då är iaf lite musik räddad :D

Nu har jag också gjort som du sa Poca, ringde Kullander och hörde med dem om de hade kvar serienumret från reperationen och voila nu är datorn anmäld stulen hos Apple :)

 

bra att den är polisanmäld stulen! jag begär alltid kvitto, serienummer mao komplett dokumentation på de saker jag köper från blocket eller liknande. sen så får man som privat person agera "polis" om man så önskar (det är väl upp till var och en?) sen är frågan om man ska uppmuntra de etc...

bara upp till var och en att agera efter eget huvud men om någon skulle sno min laptop och sen försöka sälja den och jag hittade den...

 

lite ot kanske men jag hitta en laptop förut på blocket och fick serienummer som jag sedan kollade med dell och då sa de att den var stöldrapporterad de i sin tur uppmanade mig att polisamäla vilket jag oxå gjorde. polisen ringe mig sen ett antal ggr men vet inte hur de gick till slut för säljaren. de skumma är att senare när jag ringde dell o fråga om en annan laptop ville de inte uppge om den var stulen eller ej (säljaren nu sa att den förra gjorde fel som svarade förut och de normalt inte säger bu eller bä) hur gör apple om man ringer och frågar dem?

 

tja vart lite långt men stör mig nå otroligt på folk som inte kan skilja på mitt och ditt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...