Axelman Posted December 2, 2003 Share Posted December 2, 2003 OK för flikar men jag skulle vlija att Safari startar med de fyra vanligste sidorna jag söker av, så jag slipper göra flikar eller fixa fram en massa sidor varje gång jag startar upp. Har jag missat nåt eller...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Nordström Posted December 2, 2003 Share Posted December 2, 2003 Jag har gjort så här: Klicka på boken längst till vänster i Safari. Välj sedan Bokmärkesrad bland samlingarna. Sedan gör man nya mappar genom att klicka på plusstecknet längst ner så att dessa hamnar i Bokmärkesraden. En mapp för MacSajter, en för Nyheter osv, men bara sajter jag besöker ofta. Sällan sidorna får ligga i mappar i Samlingar. När man nu surfar med Safari kan man välja Öppna i flikar från respektive mapp i bokmärkesraden. Då öppnas samtliga sidor på en gång i flikar. Men det här har väl de flesta redan upptäckt… Link to comment Share on other sites More sharing options...
peth Posted December 2, 2003 Share Posted December 2, 2003 Stod det inte nått om detta i ett relativt nytt nummer av MW, eller är jag ute och cyklar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coroner Posted December 2, 2003 Share Posted December 2, 2003 Jeg vet ikke om funksjonen finns i Safari, men i Opera (versjon 7.22 for PC) kan man velge at programmet starter med de samme flikene og de samme websidene som som var åpne når programmet ble avsluttet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.