Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skillnaderna mellan iPhone och iPod Touch


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

hmm...kommer deten lösning för att kolla mail diekt i ipod touch så köer jag en på studs, trots dåligt lagringsutrymme fö att ha den som en pda...newton återuppstor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm...kommer deten lösning för att kolla mail diekt i ipod touch så köer jag en på studs, trots dåligt lagringsutrymme fö att ha den som en pda...newton återuppstor?

 

Vi som har Gmail eller annan webmail kommer naturligtvis åt vår post via Safari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är produkterna identiska hårdvarumässigt (förutom telefondelen)? Samma storlek? Samma gränssnitt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är produkterna identiska hårdvarumässigt (förutom telefondelen)? Samma storlek? Samma gränssnitt?

 

iPod Touch ser ut att vara några centimeter kortare och några millimeter tunnare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är produkterna identiska hårdvarumässigt (förutom telefondelen)? Samma storlek? Samma gränssnitt?

Touch är 8mm tjock, iPhone 11.6 mm, så det är faktiskt ganska stor skillnad där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag är jävligt impad av den här grejen....riktigt cool. Det hade varit topp om man fylla den direkt från explorer/finder utan iTunes. Undrar hur skärmen kommer klara kladdiga fingrar/repor mm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har beställt en 16 GB :pompoms::tarskratt::galetglad:

då min gamla iPod mini har börjat krångla efter 3 års trogen tjänstgöring. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den verkar inte ha nån riktig kalender-applikation va? Eller har jag bara missat den? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om möjligheten att upgradera lagringsutrummet. Jag vet att det har gått att byta ut flash minner i G2 iPod mini ett tag nu. Kan det funka på iPod touch oxå? Jag har en 40 GB iPod G3 som har funkat utmärkt sedan 2002 men jag behöver mer utrymme känner jag. Samtidigt vore det trevligt att ha en iPod som man kan mata in saker i (använda som PDA).

 

Jag vet inte vad jag ska beställa iPod touch el classic...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den verkar inte ha nån riktig kalender-applikation va? Eller har jag bara missat den? :shifty:

 

Jag kollade upp det på forums.macrumors.com och den ska tydligen ha det. Man kan editera poster också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade upp det på forums.macrumors.com och den ska tydligen ha det. Man kan editera poster också.

 

oh fiint, då försvann den potentiella nackdelen :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna är jag riktigt sugen på! :D Får spara ihop pengar till releasen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade upp det på forums.macrumors.com och den ska tydligen ha det. Man kan editera poster också.

 

 

oh fiint, då försvann den potentiella nackdelen :ThumbsUp:

 

 

Nu har dom tydligen tagit bort den funktionen

 

Nu blev den genast mycket mindre intressant för min del. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har dom tydligen tagit bort den funktionen

 

Nu blev den genast mycket mindre intressant för min del. :(

 

Aj fan... jag som redan beställt. Nåväl behovet är väl inte skyhögt för min del :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför skulle apple lägg ain kalender på en mp3spelare? Det är ju liksom ingen som vill ha iphone då...

 

Om du missade det så hade dom redan gjort det men nu tagit bort funktionen. iPhone har väl mer att bjuda på än en kalender får vi hoppas? :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj fan... jag som redan beställt. Nåväl behovet är väl inte skyhögt för min del :sorry:

 

Nej fortfarande en smuk mediaspelare, råder inga tvivel om den saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte iPod alltid haft kalenderfunktion? Min Nano har det, dock saknas funktionen att redigera poster...

 

Jo precis...men på touch kunde man från början editera poster. Dom har alltså tagit bort add/edit knappen och det tycker jag är jävligt snålt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...