Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple lanserar nya iPodar


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Precis som väntat lanserade Apple ikväll nya modeller av iPodar. Samtliga modeller uppdateras. Nya iPod Nano får bred skärm och nytt utseende med nytt gränssnitt. Skärmen är numera lika stor som hos gamla storebrorsan iPod video.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den såg faktiskt bättre ut än vad jag hade väntat mig.

Blir ju riktig sugen på den nya nanon, tufft att kunna titta på film också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hur mycket större är den nya Nano:n än första generationen?

Känns som min 2-åriga Nano har blivit vintage... Fast den fungerar ju bra iaf. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som reagerar på de (i min mening) oerhört fula färgerna på nano och shuffle!? Jag har länge funderat på en iPod shuffle, men jag måste säga att jag blev grymt besviken på de nya färgerna. Är det något annat än färgerna som skiljer de nya från de gamla? Har någon specifikation ändrats? Annars får jag skynda mig att köpa en shuffle av äldre modell innan de är slut.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som reagerar på de (i min mening) oerhört fula färgerna på nano och shuffle!?

Ja, jag har också lite svår för pastellfärger. Jag tyckte också mycket bättre om de gamla färgerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har också lite svår för pastellfärger. Jag tyckte också mycket bättre om de gamla färgerna.

Precis... Hoppas någon Macbutik rear ut de gamla färgerna, men det lär väl vara för mycket att hoppas på. Tror jag skulle vilja ha en orange. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ingen iPod Video med stor skärm. :(

Bara en dyr iPod Touch med ynka 8/16GB. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har också lite svår för pastellfärger. Jag tyckte också mycket bättre om de gamla färgerna.

 

Den gröna skulle mycket väl kunna matcha min bil och mitt hus :borstatanderna:

Måste nog kolla ekonomin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan faktiskt tänka mig att färgerna inte riktigt ser ut så på riktigt. Om man tänker på vilken röd färg Product red hade förrut och jämför med nu så kan ju det vara samma, fast det inte ser ut så förräns i verkligenheten, eller så är det nya färger. Men jag kan hålla med er lite om att färgerna inte är så jättesnygga, fast fula skulle jag nog inte säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sjukt sugen på en Tuch. Den har allt iPhone har, som jag är intresserad av.

Risken finns att det blir en sådan istället.

Lite otympligt att behöva två mojänger men å andra sidan kan man skaffa liten 3G lur med bra kamera i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis... Hoppas någon Macbutik rear ut de gamla färgerna, men det lär väl vara för mycket att hoppas på. Tror jag skulle vilja ha en orange. :fundersam:

 

Jodå... www.macforum.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå... www.macforum.se

Men, vad menar du? Macforum säljer ju de gamla shufflarna till fullt pris. Jag hoppades ju på en rea på de gamla färgerna! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...