Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone upplåsning i Sverige!


je61

Rekommendera Poster

Bluff, bluff och åter bluff...

 

Varför skall man behöva vänta upp till 24 timmar för att få mjukvaran??? Jag har ett bolag som säljer ringsignaler, teman m.m till mobiltelefoner, vi levererar på sekunden.

post-10275-1188718377.jpg

 

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man fick tydligen bara en länk till DVD-jon's aktiverings-grej enligt folk på hackint0sh, lägg inte pengarna på det där med andra ord. (om dvd-jons sida är pqdvd? kanske blandat ihop lite, den sidan iallafall)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Såg på nätet idag när jag letade efter butiker som kunde chippa mitt PS2 att Dvdirect erbjuder upplåsning av iPhone. Hade ingen aning om att det fanns nån över huvudtaget i Sverige som kunde erbjuda upplåsning av iPhone. DOCK gör dem det till det "förmånliga" priset 1200:-. Smakar det så kostar det men, eftersom att de antagligen lämnar garanti, så får du en av sveriges första upplåsta iPhone utan krångel.

 

Är det någon som har prövat det? Verkar nämligen lite skeptisk till det med tanke på allt man har läst på tuaw och engadget och andra liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som texten säger på deras sida så kan du bara se på film, spela musik och surfa.

Väldigt dyrt eftersom det finns andra ställen på nätet som erbjuder detta kostnadsfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan väl se på film, lyssna på musik o surfa utan och låsa upp den oxå väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nopp!!du måste aktivera den först genom Itunes för att komma åt menyerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan väl se på film, lyssna på musik o surfa utan och låsa upp den oxå väl?

Nej, du måste aktivera även för att klara av detta, enklast är att ladda ner programmet iActivator gratis, då kan du göra allt utom att använda GSM (och YouTube)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...