Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur mycket kommer iPhone kosta i Sverige ?


thåström

Rekommendera Poster

Ja, du kommer att behöva betala minst 14 000 kronor för den, och då kan du bara välja att använda AT&T. Nej, skämtar bara. Ingen vet något alls. Och om någon vet så sitter de på Apple eller ett gäng operatörer och säger nada. Så ingen som svarar i den här tråden kan ge dig ett svar annat än rena gissningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, du kommer att behöva betala minst 14 000 kronor för den, och då kan du bara välja att använda AT&T. Nej, skämtar bara. Ingen vet något alls. Och om någon vet så sitter de på Apple eller ett gäng operatörer och säger nada. Så ingen som svarar i den här tråden kan ge dig ett svar annat än rena gissningar.

 

 

Aha okej. Tack för infon !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
4234 riksdaler. Bunden ett år.

 

Enligt vem?

I nuläget vet man ju inte ens vilken operatör som kommer att sälja iPhone (även om man kan ana att det blir Telenor...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt vem?

I nuläget vet man ju inte ens vilken operatör som kommer att sälja iPhone (även om man kan ana att det blir Telenor...).

Vadå ana? Utifrån att ingen sagt något kan man ana vad som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I samband med lanseringen av iPhone höjdes många kritiska röster över priset. Det stoppade dock inte en mängd köpare från att skaffa sig en iPhone för 599 dollar (4 115 kronor). Idag sänker Apple priset med hela 200 dollar till 399 dollar (2 742 kronor).

(kopirat)

 

Den verkar ju bl skit billig i sverie oxå om den bara kostar 3000 i USA,

nu har jag en nokia n95, den kostade 6000 när jag köp den, så, 3000 föej e

ingetinkänns de som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple's dollarpris brukar gå att översätta till svenskt pris. Man lägger till en nolla och får det svenska priset. (en dollar är ca 7 kr säger du, men Sverige har cp moms säger jag)

 

 

 

Alltså

 

 

399$ = 3999:-

 

 

 

 

Har iaf varit så på varje iPod hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår mig inte på detta "habegär" för en simpel telefon....

 

Nöjer mig med min tegelsten till Nokia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(en dollar är ca 7 kr säger du, men Sverige har cp moms säger jag)

Men däremot kostar en tandställning en bråkdel här av vad den kostar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Mycket tyder väl på att 3795 eller 3995 blir det svenska priset - vid tecknande av 24 månaders abonneamang á typ 300-400kr i månaden. Men det vet vi nog först sent i vår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...