Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför placeras smajlisen sist


Alphonze

Rekommendera Poster

Ibland vill man "smycka ut" sina inlägg med smajlisar och jag eftersöker funktionen att den placeras där markören är. Nu läggs de sist och då blir det coppy/pasta på långa smajl-namn. Går detta att ändra? Please, retar ihjäl mig...(nästan) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland vill man "smycka ut" sina inlägg med smajlisar och jag eftersöker funktionen att den placeras där markören är. Nu läggs de sist och då blir det coppy/pasta på långa smajl-namn. Går detta att ändra? Please, retar ihjäl mig...(nästan) ;)

Här är en till som "retar ihjäl sig" på detta (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet är gjort på PC. Var tacksam att det går att klippa och klistra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Smiley-funktionen bygger på Javascript, och jag tror inte att det är möjligt för Javascript att ta reda på var i texten markören finns. Det skulle krävas för att det skulle fungera att klistra in Smileyn på "rätt" plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tacksam att det går att klippa och klistra!

Ja, det är som en skänk från ovan... :angel:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg sitter som sagt tidligere (ja, flere ganger til og med) med en PC når jeg er på nettet :eeeh:

 

All den tid jeg brukte Internet Exploder kom alle smilies inn der markøren var. I tillegg kunne du markere et stykke tekst og t.ex. klikke på "Bold" knappen, og da kom [ B ] og [ /B ] på hver sin side av den markerte teksten.

 

Nå har jeg kuttet ut IE (det er jo noe skit) og gått over til Opera 7.22, og nå kommer alle smilies og andre tagger inn på slutten av teksten uansett hvor markøren er :eeeh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...