Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Os X


peter1se2

Rekommendera Poster

Köp 10.3 "Panther". Finns hos varje återförsäljare. www.macoteket.se till exempel.

 

Menar du gratisuppdateringar så har programuppdatering dom senaste, måste vara uppkopplad till internet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan! På apple`s hemsida kan du ladda ned uppdateringar upp till 10.2.8. Om man nu inte vill lägga ned pengar på 10.3. Jag har installerat 10.3 och förutom "plastisk kirurgiska ingrepp" och faktum att den är snabbare, har även inneburit att en del pgm. (i synnerhet Adobe och Quark X Press 6) har slutat fungera.

 

Hade det inte varit för snabbheten hade jag gått tillbaka till 10.2.8. Det kanske jag gör ändå tills alla uppdateringarna är genomförda. ;)

 

Dessutom är jag ingen anhängare till "plåt" looken. Föredrar "pinestrips aqua".

 

MVH

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu fungerar min Quark 6a i skarp prod med Panther o 2*1,44.... tack Warm Regards,

Ritu - Quark Technical Support (eurotechsupp@quark.co.in)

 

Norton avstängd (Hej Pet)... suitcase avstängd....

 

Adobe rullar... och jag får ut allt på min gamla A4 4MV Hp....

 

Ngn därupppe e snäll....(fast jag tror ej på mellanhänder så som kyrkan - bara en maktapparat)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker att exposé är fantastiskt, men annars har uppdateringen BARA medfört problem oh jag önskar verkligen att jag inte hade gjort den...

vet inte om jag ska radera hårddisken och instrallera 10.3 igen. det innebär även att jg måste köpa ett nytt grafikkort.

Eller om jag ska radera hårddisken och återinstallera 10.2 och göra om alla uppdateringarna och inställningar.

Pest eller kolera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller om jag ska radera hårddisken och återinstallera 10.2 och göra om alla uppdateringarna och inställningar.

Pest eller kolera...

Du är inte ensam om att känna det så! Jag går också i tankar om att återgå till 10.2.8! Alla mina Adobe fungerade som de skulle och dessutom blir jag av med plåt- looken :D

 

MVH

 

 

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja varför har inte Apple sett till att Adobe progen funkar smärtfritt. Det måste ju ändå vara den enskilt största programmsvit som används på mac, eller????! Nu quitar mitt Illustrator o GoLive lite sädår då och då. :-( :-( (arg!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...