Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stoppa Banners i Safari


carlsson

Rekommendera Poster

Har man inte epilepsi så får man det förbannat lätt - det räcker att svänga in på Aftonbladet.se eller Expressen.se.

Och nu har dem dessutom börjat med reklam på Macworld.se - mitt i nyheterna!

 

Jag HATAR reklam, det stör mig så in i h*e. Därför installerade jag en Stylesheet som Thevil tipsade om för ett tag sen och det tar ju bort lite av reklamen, men långt ifrån allt.

 

Finns det någon som vet hur jag ställer in stilmallsfilen för att döda banners?

 

Greatful för all hjälp!

/carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova privoxy finns på versiontracker, det ufnkar utomordentligt dödar de mesta ;) Tar väl ett par dagar innan man fått det att funka som man själv vill men den tiden kan det ju vara värt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man inte epilepsi så får man det förbannat lätt - det räcker att svänga in på Aftonbladet.se eller Expressen.se.

Och nu har dem dessutom börjat med reklam på Macworld.se - mitt i nyheterna!

 

Jag HATAR reklam, det stör mig så in  i h*e. Därför installerade jag en Stylesheet som Thevil tipsade om för ett tag sen och det tar ju bort lite av reklamen, men långt ifrån allt.

 

Finns det någon som vet hur jag ställer in stilmallsfilen för att döda banners?

 

Greatful för all hjälp!

/carlsson

Fungerar det inte med att bocka för Blockera popp up fönster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar det inte med att bocka för Blockera popp up fönster

 

Jo, det tar bort alla popupfönster, men det stora problemet är Banners... Dvs reklam som sticker och blinkar i ögat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja all denna flash reklam som kommit nu också och med ljud, de som arbetar med flash borde dö en plågsam död ;) De må vara fräsigt osv på vissa sidor men som reklam gör det sig inte ialla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...