Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Undvik Windows update


asson

Rekommendera Poster

Man ska tydligen undvika att uppdatera en Windowsmaskin genom Windows update. Jag valde denna uppdatering, som fanns åt mig. Men fick denna varningstext från MS. Vem kan man lita på? Inte Windows update ialladfall.

 

ms.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men det roliga är att Microsoft avråder från att fortsätta installationen. Man kan tycka att det borde vara ok att hämta uppdateringar från deras egen sida.

 

Denna tråd hamnade av misstag i fel forum. Den var avsedd för "Papperskorgen" Moderatorn kan säkert flytta den. Jag har redan piskat mig själv brännrosa för detta tilltag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar aldrig något meddelande från windows på allvar, känns på något sätt att man alltid vet bättre själv... Till skillnad från OS X där sytemet bara säger ifrån när det verkligen behövs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men det roliga är att Microsoft avråder från att fortsätta installationen. Man kan tycka att det borde vara ok att hämta uppdateringar från deras egen sida.

 

Denna tråd hamnade av misstag i fel forum. Den var avsedd för "Papperskorgen" Moderatorn kan säkert flytta den. Jag har redan piskat mig själv brännrosa för detta tilltag.

490048[/snapback]

 

Upp till bevis. :byrakrat:

Posta inlägg med foto på hudområden som andvädes vid bestraffningen,

utan photoshop retuschering.

Eller så kan du skicka direkt till jourhavande moderator.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otroligt! Så även om man kör Win update så kommer varningar upp! Detta bevisar ännu en gång att ingen - inte ens MS - har längre koll på det gigantiska lapptäckeklustret Windows. Man tutar och kör och hoppas på det bästa :-D

 

Föreställ er att ni kör Programuppdatering i er Mac och det kommer ett varningsmeddelande när ni vill installera en fil från Apple. Helt otänkbart. Absurt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows är ju mycket mer beroende av 3:e parts produkter än OS X vilket antagligen bidrar till problemet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...