Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa ipodlåtar


Ruxma

Rekommendera Poster

Jag har väl blivit blind. Men hur jag letar så hittar jag endast biblioteket i Itunes. Men man måste väl kunna se vilka låtar som är överförda till min Ipod? Har nyaste modellen av Ipod 30GB. Är helt nybörjare på Ipod.

 

Georg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har väl blivit blind. Men hur jag letar så hittar jag endast biblioteket i Itunes. Men man måste väl kunna se vilka låtar som är överförda till min Ipod? Har nyaste modellen av Ipod 30GB. Är helt nybörjare på Ipod.

 

Georg

488814[/snapback]

 

Du får upp din iPod som ett eget bibliotek, man bara när den är ansluten till datorn.

 

Ett annat sätt att se vad som förts över till din iPod, är att titta i... just det, din iPod. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack

 

Jag vet vad jag gjorde för fel. Man måste gå in i "reglage" och trycka på "mata ut Georgs Ipod".

 

Var lite långsökt men när man vet så funkar det ju.

 

Georg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte riktigt vad du menar... iTunesbiblioteket är ju likadant som det i din iPod, när du ansluter iPoden så synkroniseras de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte riktigt vad du menar... iTunesbiblioteket är ju likadant som det i din iPod, när du ansluter iPoden så synkroniseras de.

489455[/snapback]

Jo, men man kan också ställa in Ipoden så att den inte autosynkar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har inte autosynkning. Min fråga var alltså hur man då ser vad som finns i Ipoden. Men som sagt. Jag har hittat svaret. Men det var inte helt intuitivt för mig.

 

Georg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...