Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Posta en bild på dig själv!


Spynx

Rekommendera Poster

En mysko bild jag tog för någon vecka sen eller så...

post-11059-1274738818,09_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 374
  • Created
  • Senaste svar
aLex-Ander

Ja varför inte passa på när man hittar ett "bra" kort :)

post-33676-1274740390,49_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i kurslokalen och pluggar, dricker kaffe och lyssnar på musik

 

Bild%202010-05-25%20kl.%2012.37.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Så här ser jag ut när jag e trött... :nattinatti:

post-11275-1275949984,34_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i kurslokalen och pluggar, dricker kaffe och lyssnar på musik

 

Bild%202010-05-25%20kl.%2012.37.jpg

Den stolte och kämpande familjefadern. Inte riktigt vad jag väntat mig. ;)

 

Så här ser jag ut när jag e trött... :nattinatti:

post-11275-1275949984,34_thumb.jpg

En normal söt tjej i senare tonåren? ;) Däremot precis vad jag väntat mig.

Kanske en paus är en god idé om trött?

 

Här är jag på ett av mina jobb och tar mig friheten att ta just en paus och ett foto....

 

post-5952-1275951558,56_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stolte och kämpande familjefadern. Inte riktigt vad jag väntat mig. ;)

 

 

Får man fråga vad du hade förväntat dig? Man bygger ju alltid upp en bild om personer på nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är jag på fest :)

 

Och en vanlig bild

 

Ser ut som en trevlig fest vid sjön, men att klippa av allt hår för att gå på en fest skrattaat.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser jag ut när jag e trött... :nattinatti:

post-11275-1275949984,34_thumb.jpg

Em utmärkt kandidat till tråden och omröstningen "Vilken kvinna tycker du är vackrast?" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut som en trevlig fest vid sjön, men att klippa av allt hår för att gå på en fest skrattaat.gif

Har ett mycket värre kort från den festen +rött nagellack +rött läppstift (syrran tvingade mig) men det lägger jag inte upp här :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fråga vad du hade förväntat dig? Man bygger ju alltid upp en bild om personer på nätet?

Jag hade en annan mental bild av dig helt enkelt, en bild typisk för just den där hårt arbetande familjefadern.

Det är väl dock ganska typiskt för stereotyper att de stort sett aldrig stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en annan mental bild av dig helt enkelt, en bild typisk för just den där hårt arbetande familjefadern.

Det är väl dock ganska typiskt för stereotyper att de stort sett aldrig stämmer.

 

 

Ja, visst är det märkligt med de bilder man får av folk man "lär känna" på nätet. Oftast slås de helt i spillror när man träffas eller får sen en bild laugh.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser jag ut när jag e trött... TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif

post-11275-1275949984,34_thumb.jpg

 

 

Oj. totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har ändrat stil lite pga. länktan tillbaka till ungdomens luftiga dagar. :borstatanderna:

post-15957-1275997897,01_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har ändrat stil lite pga. länktan tillbaka till ungdomens luftiga dagar. :borstatanderna:

 

Jämfört med din bild på föregående sida så är den inre längtan till ungdomen inte detsamma som den yttre whistling.giftongue.gif

 

Eller kan det bero på att när man är yngre vill man se äldre ut och när man är äldre vill se yngre ut fundersam.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har ändrat stil lite pga. länktan tillbaka till ungdomens luftiga dagar. :borstatanderna:

Välkommen tillbaka! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sociofraude

Får väl inte va sämre än alla andra som vågat visat sin nuna här !

 

29280_446528310743_620300743_5893855_2548828_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Sitter nere på biblioteket och läser om väglednings historia ur ett svenskt perspektiv

post-34005-012710100 1285162354_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hos frisören igår. Passade på när jag var i Kristianstad, hittat en trevlig frisör ute i det "invandrartäta" Gamlegården, 100:- för en herrklippning, blev 150:- med ansning av skägget. Han gav mig ett gott skratt igår, kom in en som frågade om han hade tid direkt. -Nej, "brossan", kom tillbaka om en timme så kanske....

 

Sen vänder han sig om och säger till mig -Typiskt invandrare, de har aldrig tid att vänta och det ska göras direkt, svenskarna ringer 10 dagar i förväg och bokar....

 

Skrattade högt åt det, dels för han själv är "blatte" och för att jag själv bara dök upp och undrade om det fanns tid direkt.... tarskratt.gif

Är ju uppvuxen på landet, där fanns det inte tidsbokning hos herrfrisören, där är det först till kvarn som gäller och antalet före i väntrummet Tummeupp.gif

 

 

 

 

Lite skillnad mot tidigare... känner mig flera kilo lättare nu.

post-34005-048839300 1285395200_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...