Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny produkt från Apple


peffen

Rekommendera Poster

Kollade runt på några olika Applestores för att se om någon möjligen hade kommit upp... (ja, jag vet - inte en chans, men iallafall). Kul med en japansk variant på "I'm a PC/I'm a Mac"... :ninja::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Det enda jag begär är en USB 2.0 hubb som går bra ihop med iMacen.... Ska ligga o va snygg under skärmen på foten där. Faktiskt det enda jag behöver just nu :) Men sen e de klart, man köper ju en hel del man _inte_ behöver också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iLife medföljer OS X

 

det gör inte iWork, bara en 30dagars provversion

 

dock så tror jag att iWork medföljde vissa datormodeller förr

480821[/snapback]

 

Du tänker förmodligen på AppleWorks som inte är samma produkt. Den följde med alla konsumentdatorer fram till nyss (?)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl egentligen bara iPhone och Leopard som känns riktigt viktiga. Men man vet aldrig med Apple..................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om inte Mac OS X Leopard får stå högst upp på min vill-ha-lista inför Apple Stores öppnande, så är åtminstone iLife '07 det jag allra helst utav vill ha. Faktiskt. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iLife medföljer OS X

 

det gör inte iWork, bara en 30dagars provversion

 

dock så tror jag att iWork medföljde vissa datormodeller förr

480821[/snapback]

 

 

iWork hette förut Apple Works innan dess hette det Claris Works och det fanns en PC version av Claris Works en gång i tiden...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En uppfräschad Mac Mini tippar jag på :whistling: Annat grafikkort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hoppas på en ultraportabel mbp... 11 tum wide, solidstate hdd, 7 h+ batteritid och under 25000:-

 

men drömma kan man ju...

 

däremot är det dags för works 07, ilife 07 och leoparden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är nytt nu då ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iWork hette förut Apple Works innan dess hette det Claris Works och det fanns en PC version av Claris Works en gång i tiden...B)

480923[/snapback]

iWork och Apple Works är helt olika program som inte har något med varandra att göra förutom att de båda kom från Apple. För övrigt fanns en Windows-version av Apple Works.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höh? Och jag trodde min förväntan om en Mac Mini med ny processor var i blygsammaste laget.... :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kvittar lite vad det är som kommer för det är lika roligt varje gång ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara en tumme?

 

annars var ju möjligheterna goda: en MacPro med åtta kärnor, mac minin sorgligt eftersatt - inte minst på grafiken ... en iWork 07 hade suttit fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ha ha... den var lite rolig.

Men eftersom det lovades att det skulle släppas flera produkter under våren så är det nog på detta sätt det kommer lanseras. Datorer kommer däremot antagligen lanseras under keynotes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderade när Store var nere att "Hehe, tänk om det blir typ en Shuffle med 0.5 Gb större utrymme, vicket j-a antiklimax" åsså kommer det... ett gäng färgade freestyles.

 

Antiklimax var ordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig förstått syftet med iPod Shuffle... En mp3-spelare utan display och mer än 128 mb minne känns bara... oförståndigt.

Dessutom borde Apple hålla sig till vitt och svart... eller bara vitt. Vitt är bra :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...