Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Handelsbanken????


Nissen

Rekommendera Poster

Pratade med Handelsbanken idag och fick veta att de håller på att utveckla ett Internet säkerhetsprogram som man betalar över internet med för system X och för Netscape??? men då talade jag om att Netscape har slutat att utvecklas och undrade om det inte vore bättre att utveckla för andra program också tog Safari och Mozilla som exempel men dom visste bara att det var på gång för Netscape i slutet av året men hur många använder det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lovar dig det är säkert fler än du tror :) De flesta stödjer ju bara IE trots att det inte längre utvecklas för mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med tyvärr har Nordea - de har slarvat så mycket att jag ville stämma dem (inte internet numera) - försök det är bara DU som förlorar på det - var deras enda svarl,,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej låter ju inget vidare jag har bara bra erfarenheter av dem och man får bra priser som förmånskund, såna priser kunde jag aldrig få hos FSB trots att man har cash hos dem och det var löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Jag har själv Nordea och där är de inget krångel oavsett webbläsare, tror samma sak gäller FSB också.

FSB fungerar som sagt mycket bra med OS X i allmänhet och Safari i synnerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FSB är toppen, och deras tjänst e-kort i synnerhet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

Jag kör Handelsbanken också, de har helt klart den sämsta internet lösningen för sina kunder. När man väl är inne på sin sida, då vette faan om det funkar iaf.

Jag säger svajigt.

 

R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FSB är kanonbra!

Jag var första testkunden i Borås och det har fungerat felfritt sen dess!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FSB är toppen, och deras tjänst e-kort i synnerhet

vad är e-kort för nåt?

Det är en kanonbra grej.

Som kund hos Föreningssparbanken och att du innehar Visakort, så har du möjlighet

att skapa ett e_kort, dvs ett Visakort som bara gäller för ett, eller flera köp över Internet.

Du sätter själv beloppet. Ingen risk att du blir blåst eller att nån tömmer ditt konto.

Jag använder det alltid när jag handlar över Internet.

 

Mer info här

 

Det är smidigare att använda i PC, för där laddar man ner en speciell programvara.

Men det är fullt användbart i Mac, du måste ha Flash installerat bara, men det hämtar du ner gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Banker hit o dit.... pengarna i madrassen borde hela folket ha (ett tag! - upp till kamp!) - så kommer de förhoppningsvis att bli snällare o ge oss högre ränta - vi ställer för få krav på de elaka von oben typerna...:-)))

 

Sök på orden HATA NORDEA - så hittar ni. http://www.bankrattsforeningen.org.se/ (kanske går med alla banker?:-DDD)

 

Men detta med Mac o problem..... att fylla i en f-skatt o momsdeklaration direkt via dator är ngt som bara PC - folk kan... men vi stackare?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men bankrättsföreningen hade ju en otroligt ful site ;) Men som jag sagt innan jag kan säkert tänka mig att Nordea inte passar alla mig passar det just nu perfekt, har bara pengar hos dem inget annat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det någon bank som klarar Safari? har själv handelsbanken, men blir inget enligt deras support. Massa miljarder i vinst, vad gör dem av pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det någon bank som klarar Safari? har själv handelsbanken, men blir inget enligt deras support. Massa miljarder i vinst, vad gör dem av pengarna?

Jag har Föreningssparbanken och där funkar Safari utmärkt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
finns det någon bank som klarar Safari? har själv handelsbanken, men blir inget enligt deras support. Massa miljarder i vinst, vad gör dem av pengarna?

Jag citerar mig själv från tidigare i tråden: "FSB fungerar som sagt mycket bra med OS X i allmänhet och Safari i synnerhet."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...