Scocstoc Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Vore det inte dags att erbjuda en T-shirt med ett nytt motiv nu? Kan ana att det inte blev en så stor succé som det var tänkt men då kanske man borde lägga ner i tysthet i stället för att kämpa med en överbliven kartong. Det vore trevligt med lite redaktionellt material på den där platsen. Det är inte särskilt mycket plats vi talar om men det känns lite som om vi betalar för en utfyllnad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Holmlöv Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Vår kära surdeg Macshop ... Nu är det faktiskt inte T-shirten som jag tycker är det stora problemet, men det är för lite rotation på vilka varor som erbjuds, det kan jag hålla med om. Jag tror dock att MacShop kan bli en hit, men det kräver större engagemang från MacWorld i såna fall. Och det kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scocstoc Posted October 27, 2003 Author Share Posted October 27, 2003 Det låter lovande, jag väntar med en aning spänning på kommande erbjudanden. Fixar ni en T-shirt med mitt område (illustration) kan jag nog tänka mig att lägga in en beställning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberPet Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Nils, dags för brainstorming? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IamI Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Kan man inte helt enkelt ta fram en t-shirt som är lika den snygga som Cyberpet har, en svart med det vita äpplet på. (w00t) Skulle köpa den direkt, men det går väl inte Apple med på förstås. Link to comment Share on other sites More sharing options...
treebeard Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Kan man inte helt enkelt ta fram en t-shirt som är lika den snygga som Cyberpet har, en svart med det vita äpplet på. (w00t) Skulle köpa den direkt, men det går väl inte Apple med på förstås. Byt ut det vita äpplet mot ett vitt päron istället, då säger Apple inget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.