Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fantastiskt utbud på MacShop :D


Scocstoc

Rekommendera Poster

Vore det inte dags att erbjuda en T-shirt med ett nytt motiv nu? Kan ana att det inte blev en så stor succé som det var tänkt men då kanske man borde lägga ner i tysthet i stället för att kämpa med en överbliven kartong. Det vore trevligt med lite redaktionellt material på den där platsen. Det är inte särskilt mycket plats vi talar om men det känns lite som om vi betalar för en utfyllnad. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Vår kära surdeg Macshop ...

 

Nu är det faktiskt inte T-shirten som jag tycker är det stora problemet, men det är för lite rotation på vilka varor som erbjuds, det kan jag hålla med om. Jag tror dock att MacShop kan bli en hit, men det kräver större engagemang från MacWorld i såna fall. Och det kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter lovande, jag väntar med en aning spänning på kommande erbjudanden. Fixar ni en T-shirt med mitt område (illustration) kan jag nog tänka mig att lägga in en beställning. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte helt enkelt ta fram en t-shirt som är lika den snygga som Cyberpet har, en svart med det vita äpplet på. (w00t)

Skulle köpa den direkt, men det går väl inte Apple med på förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte helt enkelt ta fram en t-shirt som är lika den snygga som Cyberpet har, en svart med det vita äpplet på. (w00t)

Skulle köpa den direkt, men det går väl inte Apple med på förstås.

Byt ut det vita äpplet mot ett vitt päron istället, då säger Apple inget :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...