Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Så är stämningen inför morgondagens keynote


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Åhh! Inte många timmar kvar nu grabbar och kvinnor!

 

Det jag nog önskar mig mest av allt just nu är nog en 12" widescreen ultraportabel MBP, liknande den som Jobs "håller upp" på bilden i topic. Skulle väl sitta fint, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobs keynotes är alltid mycket ordentligt utförda och trots Jobs olika egenheter på scenen så är han en mycket duktig talare tycker jag.

464775[/snapback]

Ska bli intressant att räkna antalet "boom".

Steve: "Look at this...and BOOM...BOOM...and...booom!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli mycket intressant.

 

Jobs keynotes är alltid mycket ordentligt utförda och trots Jobs olika egenheter på scenen så är han en mycket duktig talare tycker jag. Gillar personer som tar ner det tekniska på en vanlig nivå och förklarar hur det kan användas i vardagen. I jämförelse med Bill Gates föredrag är Jobs överlägsen.

 

Nu gäller det bara att hålla sig borta från alla sidor med nyheter tills jag sett streamen :D

464775[/snapback]

 

Måste säga att Jobs är min förebild när det gäller presentationer! Anser att han är riktigt briljant på den fronten, kanske just därför Apple kommit till var de är idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

adam.filipson

Var kan man se det LIVE?

Inte eftersänt som det är på apples hemsida.

eller någorlunda live?

en lätt fördröjning som ca 15 minuter kan jag stå ut med.

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kan man se det LIVE?

Inte eftersänt som det är på apples hemsida.

eller någorlunda live?

en lätt fördröjning som ca 15 minuter kan jag stå ut med.

Någon som vet?

464916[/snapback]

Tyvär kommer vi nog inte få se Keynoten live.. =/

 

Den brukar dock komma upp på Apples sida några timmar efter sändning när den är redigerad och klar. Ca 22.00 svensk tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Det som erbjuds är uppdaterad texversion av keynoten. Det brukar erbjudas på diverse sidor, Macworld skulle väl ha en sån har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag måste bara slänga in att jag aldrig innan fattat hypen bakom mac och apple. jag är uppfostrad i en hyperstökig pc värld med cp-virus och annat skit och trott att det var normalt. men sen 7 månader tillbaka är det som om jag är i himlen. mitt datorliv är helt annorlunda, jag har inte blivit smittat sen jag bytte sida... :fundersam: hmm lät strange...

det här eventet kommer nog bli det bästa ever!!

 

en sista grej bara...

 

jag är hel-laddad inför kvällen och jag har sparat pengarna från jul till eventuella nyheter. muhahaha. :skondans:

 

och just det ja en sista grej...

 

hur var det kommer iTunes store uppdateras nu i januari. det var väl snack om att man ska kunna köpa film och massa annat där. det går just nu bara i usa ju. kommer det finnas möjligheter att hyra kanske? det kan man ju på xbox live...

 

sen vare bara en sista grej...

 

iPhone!! Please :whistling:

 

och ja just det en allra sista sak...

 

iPod shuffle är den bästa julklapp jag fått :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve: "Look at this...and BOOM...BOOM...and...booom!"

464880[/snapback]

:D Nån som roat sig och klippt ihop Steves boom:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, nu är man laddad!

 

jag måste bara slänga in att jag aldrig innan fattat hypen bakom mac och apple. jag är uppfostrad i en hyperstökig pc värld med cp-virus och annat skit och trott att det var normalt. men sen 7 månader tillbaka är det som om jag är i himlen. mitt datorliv är helt annorlunda, jag har inte blivit smittat sen jag bytte sida...  :fundersam: hmm lät strange...

det här eventet kommer nog bli det bästa ever!!

 

en sista grej bara...

 

jag är hel-laddad inför kvällen och jag har sparat pengarna från jul till eventuella nyheter. muhahaha.  :skondans:

 

och just det ja en sista grej...

 

hur var det kommer iTunes store uppdateras nu i januari. det var väl snack om att man ska kunna köpa film och massa annat där. det går just nu bara i usa ju. kommer det finnas möjligheter att hyra kanske? det kan man ju på xbox live...

 

sen vare bara en sista grej...

 

iPhone!! Please  :whistling:

 

och ja just det en allra sista sak...

 

iPod shuffle är den bästa julklapp jag fått  :pompoms:

465002[/snapback]

Helt sjukt häftig avatar! :ThumbsUp:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

Blir det här tråden där alla nyheter kommer postats eller bli det en annan? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Blir det här tråden där alla nyheter kommer postats eller bli det en annan? :fundersam:

465093[/snapback]

 

Vi postar väl nyheterna i Macworld-tråden.

Macworld Expo San Francisco 2007, Den officiella tråden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...