Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Aj aj aj Zune, upp som en sol ned som en pannkaka


Johan Niklasson

Rekommendera Poster

Johan Niklasson

Aj aj aj Zune, upp som en sol ned som en pannkaka

 

Zunespelaren har fått rejält med kritik samtidigt som den inte anses fullt misslyckad, men med iPoden som måttstock har Zunes flygande start gått i spinn. Kommentarer?

 

>>Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ändrat mig helt vad gäller Zune, jag gillar verkligen deras UI och det faktum att den är bättre utrustad än iPoden MEN deras flirt med fetknopparna på skivbolagen gör att jag ställer mig tveksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äger själv ingen iPod utan kör med min sonyericsson tills iPhone ev dyker upp, men Zune tycker jag är RIKTIGT ful. Det är nogot med pyttemjuk som gör att de har svårt att designa snygga grejor helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Ja Zune är sannerligen ingen skönhet

 

Fy så ful den är

 

rätt kul är ju också att den inte funkar med vista

 

 

jaja, själv sitter jag på en iPod som jag är mkt nöjd med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt kul är ju också att den inte funkar med vista

Eller XP som inte är sp2 och amerikanskt.

Eller XPsp2 64-bit som är amerikanskt.

(Allt går att hacka med blandat resultat)

Eller XPsp2 ameikanskt 32-bit om man ger upp lätt...

Eller Mediaplayer som finns i Win XPsp2 Amerikanskt 32-bit

Eller filer som är kodade (lokalt) med DRM i Mediaplayers rippning i XPsp2 amerikanskt 32-bit.

 

Annars lär den visst funka...

 

Yes, Microsoft's new Zune digital music player is just plain dreadful.

I've spent a week setting this thing up and using it, and

the overall experience is about as pleasant as having an airbag deploy in your face.

< http://www.suntimes.com/technology/ihnatko...-Andy23.article >
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I en utförlig test har Paul Thurrott gått igenom Zune-spelaren mycket noggrant men hur mycket han än försöker vara positiv står det klart hur illa ställt det är med spelaren. Han avslutar sin artikel med"Jag fattar inte hur Microsoft tänker".

 

På Amazon.com har försäljningen av Zune efter en relativt lovande början fallit drastiskt. Om man söker på bästsäljare hamnar spelaren på plats 94 samtidigt som Apple har inte mindre än sex iPodar bland topp-tio. Apples nätadapter för iPoden säljer bättre än Zune....... .

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ändrat mig helt vad gäller Zune, jag gillar verkligen deras UI och det faktum att den är bättre utrustad än iPoden

441213[/snapback]

Gillar du inkompatibilitet med det mesta, inklusive det från MS, också?

Skiten går ju knappt att använda! :chockadskeptisk:

MEN deras flirt med fetknopparna på skivbolagen gör att jag ställer mig tveksam.

:lol:

 

Även jag, liksom de flesta journalister, är tämligen säker på att Sune är en totalflopp. :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tragiskt att bevittna en sådan inkompetens hos ett tidigare så framgångsrikt företag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar du inkompatibilitet med det mesta, inklusive det från MS, också?

Skiten går ju knappt att använda! :chockadskeptisk:

 

:lol:

 

Även jag, liksom de flesta journalister, är tämligen säker på att Sune är en totalflopp. :bla:

441331[/snapback]

 

Den har enligt mig snyggare interface än iPoden, WiFi(som för visso är obrukbar utan andra Zune användare), och iPodens ljud är inte svårt att slå men jag har inte lyssnat på Zune så det kan jag inte uttala mig om.

 

Vad gäller inkompatibilitet så är det inget jag kollat på. Hade ingen aning om att det inte skulle funka med Vista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske inte ska vara så hårda mot lilla Sune idag :shifty: . Han har ju faktiskt namnsdag :geros: .

 

Vi kan mobba honom imorgon istället :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...