Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bill Gates: iPoden är fenomenal, otrolig och fanta


Johan Niklasson

Rekommendera Poster

Johan Niklasson

Bill Gates: iPoden är fenomenal, otrolig och fantastisk!

 

Bill Gates har just lanserat sitt företags nya satsning på MP3-spelarmarknaden och i en intervju vid Stanford University fick han frågan vad han tycker om iPoden, -"den är fenomenal, otrolig och fantastisk!" blev svaret. Så vad händer nu med iPoden, iPhone och Zune? Vad tror du?

 

>>Läs hela nyheten på MacWorld.se!

post-13799-1163663380_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var Bill full eller??? :chock::chockadskeptisk: Firman han har grundat har nyss släppt nått som ska krossa iPoden och så hyllar han den!?!?!? :wacko::wacko::wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Niklasson
Var Bill full eller??? :chock:  :chockadskeptisk:  Firman han har grundat har nyss släppt nått som ska krossa iPoden och så hyllar han den!?!?!? :wacko:  :wacko:  :wacko:

433850[/snapback]

 

 

Dessutom gör Steve Ballmer, andra halvan av Microsoft, en hel del konstiga uttalanden som: "Zune kan klå iPoden" mm.

 

 

De kanske borde hålla samma linje? Jag tycker Bills linje i detta fallet verkar mest rimlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Niklasson
HA! De har varit på kurs och lärt sig att man ska köra med den gode och den onde! Fast vem som är vem vet jag inte

434247[/snapback]

 

 

Mer den Onde och den ännu mera Onde... tror nog att Ballmer är värst... :elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer den Onde och den ännu mera Onde... tror nog att Ballmer är värst...  :elaktflin:

434255[/snapback]

 

Aha, en ny salesmanagementtaktik

Jag lovar att komma ihåg var jag såg det först! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart kommer han att erkänna att han har bytt till mac också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han bara erkänner att han har en tuff motståndare där. Helst vill han naturligtvis att alla iPods försvinner och lämnar marknaden öppen och miljarderna enklare för Microsoft håva in.

 

Till Bill Gate$: :elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart kommer han att erkänna att han har bytt till mac också.

434316[/snapback]

Har han inte redan erkänt att Mac är bäst? Bill Gates om Mac. :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte så konstigt att Bill uttalade sig positivt iPod med tanke på dess status och att Zune är en kass kopia..  :bla:

 

Men detta påminner om när han talade sig varm om Mac samtidigt som Microsoft jobbade med Windows osv..

 

Viva iPod! :)

 

post-12827-1163932600_thumb.png

 

http://www.roughlydrafted.com/RD/Home/9F60...5974628809.html

 

:elaktflin: --> Zune

435427[/snapback]

 

HEHEHE :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vet, kanske Bill inte är den onde ändå?

Han kanske har en egen hemlig liten åsikt som han har förträngt, men som ibland måste yttra sig.

 

Han kanske inte är en så dålig typ, den där Bill. Visst, Windows gör en illamående och det gör säkert Zune också, kanske Bill själv vet om det och vill försöka på ett smygaktigt sätt få ALLA att inse det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gates väljer en naturlig psykologisk vinkel eftersom det är alltid till fördel att hävda att en motståndare är kompetent. Förlorar man, förlorar man ringa i status. Vinner man, vinner man desto mer respekt för att man klådde 'den bäste'. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men detta påminner om när han talade sig varm om Mac samtidigt som Microsoft jobbade med Windows osv..

 

 

 

 

Var du ens påtänkt när BG "talade sig varm om Mac"? ;)

 

Han är en affärsman, Apple då (i mitten av 80-talet) som nu är en viktig inkomstkälla för Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var du ens påtänkt när BG "talade sig varm om Mac"? ;)

435550[/snapback]

Vad spelar det för roll? Han kan ju ha sett Pirates of Silicon Valley, där det framgår med stor tydlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har för mig att jag sett någonstans att Bill Gates använder en 17" PowerBook som sin arbetsdator och har en iMac hemma till kidsen. (detta var dock kanske två år sedan)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart kommer han att erkänna att han har bytt till mac också.

434316[/snapback]

 

 

Näe, ryktena säger att han e heltänd på Solaris 10 :foralskad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Herobix

Ärligt talat finns inget som kan slå ipoden. Okej, det går... men det är svårt att få flera miljoner om inte miljarder att byta åsikt!

 

Ipodens gränssnitt är väldigt bra, lättanvänt men med still. Deras snurhjul är enkel ide på en avancerad fråga. Hjulet har många funktioner, men det är så sjukt enkelt. Att styra en musikspelar endast med ett hjul och en "knapp". Brilijant =) sedan är dem snyga deisngmesigt också, inte för mycket och inte för lite. Helt enkelt snygga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...