Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ladda ner Big Bang Reaction


Guzz

Rekommendera Poster

Ladda ner Big Bang Reaction - Helt gratis!

 

braingames_header2.jpg

 

Nu kan du ladda ner Big Bang Reaction helt gratis. Men skynda att ladda ner erbjudandet tar slut efter 48 timmar med start idag, den 15 november.

 

Ladda ner här!

 

braingames_reaction.jpgbraingames_sudoku.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SOFT !! :w00t: Men hur är det i så fall med registrering ? Behöver ej seriekod eller dylikt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddade hem och körde i gång och det laddade och laddade och laddade och gick inte att avbryta eller nåt och det slutade med att datorn hängde sig!! BLÄ!!! Det spelet åker UT! NU!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh! Vad COOLT! Tack för tipset! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddade hem och körde i gång och det laddade och laddade och laddade och gick inte att avbryta eller nåt och det slutade med att datorn hängde sig!! BLÄ!!! Det spelet åker UT! NU!

433574[/snapback]

Kan det kanske fungera bättre i Intelmacar? :fundersam: Jag har inte installerat det än, det ser lite "billigt" ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det kanske fungera bättre i Intelmacar? :fundersam: Jag har inte installerat det än, det ser lite "billigt" ut.

433700[/snapback]

Hm, tycker det verkar rätt fräscht :) Men ändå kanske lite onödigt me allt onödigt som bara tynger programmet trots de bara e såna här små spel typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som hittar extra-banor till spelet? står ju att det ska finnas när man stänger av spelet, men sen hittar jag inget på sidan dom länkar till. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...