Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ikväll 21.30-22.00 SVT2 Vetenskapsmagasinet-


Joakim Ågren

Rekommendera Poster

Joakim Ågren

Ikvä 21.30-22.00 är det säsongspremiär för Vetenskapsmagasinet som idag handlar om följande

 

Aktuell vetenskap och ny teknik. Del 1 av 10. Sjukvårdspersonalen blev förskräckta när Adam Henriksson kom in till sjukhuset med ett stort leende, trots ett komplicerat benbrott. Tonåringen från Tornedalen kan nämligen bryta varje ben i kroppen utan att få ont. Kanske kan Adams unika smärtokänslighet vara nyckeln till nya behandlingar av kronisk smärta. Tomas Ljungström har ont hela tiden. Men via mental hårdträning har han lärt sig att ha ont på rätt sätt. Programledare: Rasmus Åkerblom. Text-tv 299. Även 19/10 och 21/10.

 

Låter intressant.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta skall jag definitivt titta på. Vetenskapsmagasinet var mycket bra förra säsegnon, och jag har höga förväntningar på kommande program. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm… fast det där förstår jag inte riktigt, det sägs att man inte har känsel inne i kroppen, fast de som bryter foten ser ju uppenbarligen ut att ha mycket ont, och visst får man ont i magen när man får ont i magen så vad menar de egentlgien?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vetenskapsmagasinet var mycket bra förra säsegnon

416263[/snapback]

 

Jag har inte för vana att citera mig själv, men hur i helskotta blev det så fel? Jag skyller på Bluetoothöverföringen från tangentbordet. :dumstrut::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra start på säsongen tycker jag. Själv satt jag mer eller mindre och vred mig i soffan inför fakirens övningar. :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...