Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fylla i uppgifter


Jonathan Burko

Rekommendera Poster

Jonathan Burko

Hej Alla!

 

Undrar vart man ändrar sina uppgifter främst då min email är inaktuell. Exempel när man ska anmäla sig i något forum eller liknade som kommer denna information de automatiskt och fyller i formuläret.

 

Tack sam för ett snabbt svar!!

 

Mvh Jonathan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, du ändrar på ditt eget adresskort i "Adressboken" och ser till att ha rätt inställningar i Safaris Inställningar/Autoformulär...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack sam för ett snabbt svar!!

385529[/snapback]

Vem är Sam, och varför tackar du honom? :ermm::wacko::rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Får inte mitt autoformulär att fungera. Alla tre kryssrutorna är ikryssade under inställningar men det går inte att redigera. Men följande ruta dyker upp: Autoformulärfunktionen fyller i webbformulär med hjälp av information från ditt kort i Adressbok eller från webbformulär du fyllt i tidigare. Den information som krävs för det här formuläret finns inte tillgänglig för Autoformulär.

Hjälp säger att jag ska fylla i rutorna. Men de är ju ifyllda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får inte mitt autoformulär att fungera. Alla tre kryssrutorna är ikryssade under inställningar men det går inte att redigera. Men följande ruta dyker upp: Autoformulärfunktionen fyller i webbformulär med hjälp av information från ditt kort i Adressbok eller från webbformulär du fyllt i tidigare. Den information som krävs för det här formuläret finns inte tillgänglig för Autoformulär.

Hjälp säger att jag ska fylla i rutorna. Men de är ju ifyllda!

 

Citerar mig själv och undrar om ingen har något förslag??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...