Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Utskriftsproblem!


pmg

Rekommendera Poster

Har under en längre tid försökt att skriva ut med mac:en (powermac G5) på min OKI 3200n laserskrivare men inte fått det att fungera. Datorn och skrivaren är sammankopplade i ett trådlöst nätverk tillsammans med en PC. Att skriva ut med PC går alldeles utmärkt, när jag provar att skriva ut med mac:en så är det stopp. "Utskrift avbröts" får jag till svar. Någon som har en idé om vad det kan vara för fel? Kanske har jag inte gjort rätt inställningar, jag vet inte.

Jag har ringt Office/Apple Center i Sundsvall 2 gånger och personen som uppges eventuellt kunna hjälpa mig har varit ute i ärenden båda gångerna, personen i telefonen har meddelat mig att han skall se till så att han ringer upp mig så fort han kommer in. Ingen har ringt ännu, det var 1 vecka sedan!!!

Jag har även mailat OKI Sverige för ca: 2 veckor sedan, ingen där har dock bemödat sig med att svara mig!!!

Jag har även ringt InfoCare Service AB som är serviceverkstad för OKI i Sundsvall, där svarade en kvinnoröst:

- Vad är OKI?, det har jag aldrig hört talas om, vad är det för något.

 

Börjar vid det här laget bli ganska trött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett mail från OKI anlände till slut.

Som jag misstänkte så stöds ej C3200 under Mac OS X eller Mac OS Classic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...