pmg Postad 14 augusti, 2006 Share Postad 14 augusti, 2006 Har under en längre tid försökt att skriva ut med mac:en (powermac G5) på min OKI 3200n laserskrivare men inte fått det att fungera. Datorn och skrivaren är sammankopplade i ett trådlöst nätverk tillsammans med en PC. Att skriva ut med PC går alldeles utmärkt, när jag provar att skriva ut med mac:en så är det stopp. "Utskrift avbröts" får jag till svar. Någon som har en idé om vad det kan vara för fel? Kanske har jag inte gjort rätt inställningar, jag vet inte. Jag har ringt Office/Apple Center i Sundsvall 2 gånger och personen som uppges eventuellt kunna hjälpa mig har varit ute i ärenden båda gångerna, personen i telefonen har meddelat mig att han skall se till så att han ringer upp mig så fort han kommer in. Ingen har ringt ännu, det var 1 vecka sedan!!! Jag har även mailat OKI Sverige för ca: 2 veckor sedan, ingen där har dock bemödat sig med att svara mig!!! Jag har även ringt InfoCare Service AB som är serviceverkstad för OKI i Sundsvall, där svarade en kvinnoröst: - Vad är OKI?, det har jag aldrig hört talas om, vad är det för något. Börjar vid det här laget bli ganska trött. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pmg Postad 16 augusti, 2006 Författare Share Postad 16 augusti, 2006 Ett mail från OKI anlände till slut. Som jag misstänkte så stöds ej C3200 under Mac OS X eller Mac OS Classic. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.