Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Corbon Copy Cloner


Mulle

Rekommendera Poster

Tänkte flytta över OSX till en annan partision, men den säger ifrån att deinte gick att kopiera ett par filer, händer de nåt om jag ignorerar? De kanske inte e så viktiga filer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De står följande problem:

"There was an error during copying Users from source to target:

An error of type 1 has occurred.

Would you like to ignore this error or stop?"

 

Vad innebär detta? är de allvarligt? För tillfället har jag tryckt på ignore.

 

Tackar på förhand

 

Mickels

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan du flyttar så kör skivkontroll från din Systemskiva, efter omstart kör du Reparera Skivbehörighet.

Tydligen har du ett fel nånstans, förhoppningsvis lagas detta med ovanstående åtgärd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har jag redan testat, men de verkar fungera ganska ok förutom att jag inte kommer ut på nätet, har skrivit i allt rätt o inget fungerar, de får bli en ominstallation i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir bara frustrerad, om nätet fungerad så skulle de fungera men de inte roligt att instalera om hela tiden, jag tror jag har typ instalerat om 5 ggr det här året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorn frågar efter ett telefonnummer, men vilket telefonnummer vill den ha? Jag har ju bredband? finns inget telefonnummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger upp de här, de enda jag gjorde de för är att soundtrack ska få plats, men de måste väl gå att instalera ett program på en annan hårddisk än på systemmappen? Jag har hört att de måste ligga i systemmappen men jag har kanske fel? Tackar på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag inte med, vad är det som måste ligga i Systemmappen?

Program lägger du i mappen Applications (Program)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mena att alla program måste ju ligga i programmmappen o de finns bara på systemdisken, alla looparna ligger nu på en annan hårddisk så de ska väl inte vara några problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rastapopoulos

Nja, program måste inte alls ligga i programmappen. Du kan mycket väl lägga dem i någon annan mapp. Fast frågan är huruvida detta är speciellt praktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...