Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

knappen under macbook.


zapfoe

Rekommendera Poster

jag kanske verkar som en amatör..det är jag också. jag köpte min macbook för en månad sen och det är min första mac. nyligen upptäckte jag en liten vit knapp under macbooken. när man trycker på den så lyser det upp små lampor på vad jag antar är batteriet. jag vill gärna veta vad syftet med knappen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kanske verkar som en amatör..det är jag också. jag köpte min macbook för en månad sen och det är min första mac. nyligen upptäckte jag en liten vit knapp under macbooken. när man trycker på den så lyser det upp små lampor på vad jag antar är batteriet. jag vill gärna veta vad syftet med knappen är.

381763[/snapback]

Kolla laddningen på batteriet utan att behöva starta datorn. Ju fler lysdioder som lyser på batteriet, desto bättre laddning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kanske verkar som en amatör..det är jag också. jag köpte min macbook för en månad sen och det är min första mac. nyligen upptäckte jag en liten vit knapp under macbooken. när man trycker på den så lyser det upp små lampor på vad jag antar är batteriet. jag vill gärna veta vad syftet med knappen är.

381763[/snapback]

Det är en sån där "self destruction button" som om du trycker på den meddelar dig att allt innehåll kommer att raderas inom 10 sekunder. Ren säkerhetsåtgärd mot nyfikna, ingår i OSX. :whistling::whistling::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den fukar dessutom när batteriet inte sitter i datorn också. så typ ett portabelt batteri som man kan ta med sig och kolla hur mycket det är kvar. SKIT BRA! och är det jätte mörkt = lampa!!

:w00t::whistling:B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...