Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dokument!


Clarice

Rekommendera Poster

Hej på er,

 

Satt och laddade ner några freeware på PowerBooken härom dagen, bland annnat VLC. Vet inte om det skedde vid det tillfället men när jag skulle kolla i mina dokument efteråt så var alla mina dokument försvunna. Kvar var endast Microsoft användardata och Sing that iTune! Via sök fann jag hela min egen dolument mappnånstan, tyvärr kommer jag inte ihåg var, långt ner i någon annan mapp. Kan typ ha varit Application eller liknande. Nu har jag i alla fall lagt tillbaka mappen utan att något försvunnit men undrar ändå...

 

Är det någon som har någon aning?

 

Låt er inte luras av att jag har två Macar och haft dessa i ett par år, jag e ändå helt rudis på det här.

 

C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du säker på att du inte av misstag knuffat ner den i Programmappen?

Dokumentmappen ska alltid ligga i Hemmamappen.

 

Själv har jag alltid ett alias liggande på skrivbordet av Dokument

 

post-113-1152902354_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poca,

Hur gör man en sådan bild du har i ditt inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shift, äpple 4, tre tangenter samtidigt, så får du ett hålkors på skärmen som du kan dra ut med musen nertryckt, hur stort du vill , när du släpper musen "tas kortet"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dokumentmappen hamnade ett par nivåer längre ner i systemet, det var det som var så förvånande annars hade jag nog inte reagerat. Dessutom har jag för mig att jag läst om nån trojan som kunde radera eller liknande just dokumentmappen!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shift, äpple 4, tre tangenter samtidigt, så får du ett hålkors på skärmen som du kan dra ut med musen nertryckt, hur stort du vill , när du släpper musen "tas kortet"

373864[/snapback]

Tusen tack :ThumbsUp::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...