Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Installation av WOW


Davve85

Rekommendera Poster

Hej

 

Håller på att installera wow på macen men vetinte hur jag byter skiva. När det står att ja ska sätta i skiva två och jag gör det finns bara cancel som alternativ, inte Ok eller liknande. Är de så dumt att ja måste bränna ut wow:s 4 skivor för att installera de?

 

Hälsn: Davve

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, du har nå iso-filer o grejjer, då vet jag inte. :)

 

Men du kan testa att bara 'mounta' dem, lika som du mountade den första skivan. Då kanske installationsprogrammet hittar det.

 

Iaf så fungerar det som jag beskrev i förra posten med orginalskivorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yepp, men ja tror inte att den hittar dom andra skivorna...lite skumt dedär. Eller så har jag missat nån viktig detalj i de hela?? hmm....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får ladda ner det från deras officiella hemsida och testa det i tio dagar! ;)

Men i vilket format det kommer ner vet jag ej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får ladda ner det från deras officiella hemsida och testa det i tio dagar! ;)

Men i vilket format det kommer ner vet jag ej!

369724[/snapback]

 

Man får filerna i en mapp, bara att starta installationsprogrammet så sköter det allt själv. Varför man skulle vilja ladda ner cd-skivorna som iso-filer begriper inte jag. Vill man ha cd-skivorna kan man lika gärna gå och köpa spelet, då får man dessutom en månads speltid på köpet. Och utan det blir det inget WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...