Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Flärpen har lossnat


mono_cut

Rekommendera Poster

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar
marcushedenstrom
Ingen som tror att detta är ett tillverkningsfel? I så fall gäller tre års garanti enligt konsumentköplagen. Är det lönt att höra sig för hos Apple tror ni?

321154[/snapback]

 

Tror inte det är tillverkningsfel, om den har funkat så här länge. Det är ju inte direkt många variabler som kan gå fel.

 

Men kolla vad apple säger. Annars sätter du själv skruvmejseln i den, eller så köper du ett par starka gummiband att slå runt den. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är tillverkningsfel, om den har funkat så här länge. Det är ju inte direkt många variabler som kan gå fel.

 

Men kolla vad apple säger. Annars sätter du själv skruvmejseln i den, eller så köper du ett par starka gummiband att slå runt den.  :whistling:

321357[/snapback]

 

Skruvmejseln oroar mig. Jag har skruvat i det mesta i mitt liv... men jag vet inte om jag vågar med min ögonsten. Tänk om... :cry:

 

Gummiband behövs inte. Mitt "Second Skin" funkar alldeles utmärkt för att hålla ihop iBooken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Gummiband behövs inte. Mitt "Second Skin" funkar alldeles utmärkt för att hålla ihop iBooken.

321409[/snapback]

 

Okaj. Då kanske det inte är så farligt då. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okaj. Då kanske det inte är så farligt då.  ^_^

321414[/snapback]

 

Nej... jag är fortfarande lite kinkig. I praktiken är det inga större problem. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...