Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple tar itu med MacBook Pros problem


John Sandström

Rekommendera Poster

John Sandström

Apple tar itu med MacBook Pros problem

 

Många som köpt MacBook Pro har fått erfara ett eller flera av en uppsättning problem. Trubbel med AirPort, bildskärmen, överhettning och irriterande biljud har rapporterats runt om på nätet. Nu verkar Apple ha lösningen på en del av dessa problem.

 

>> Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur för förstagångsköparna. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhhrm -_-

 

Men ja det är kasst...utan att låta grisig så vill jag säga att jag är sjukt glad att jag inte köpta en av de första MBP´s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jädra skit... nu måste man byta ut dyngan! Kan INTE vara utan dator... men kan kräva att de fixar en ny... tur man kan lagen!

 

/herr paragrafryttare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jädra skit... nu måste man byta ut dyngan! Kan INTE vara utan dator... men kan kräva att de fixar en ny... tur man kan lagen!

 

/herr paragrafryttare

317370[/snapback]

 

Har du problem med den då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pipljud från moderkort (?) när den går på ström som jag nu löser med fullösningen mirror widget samt att den inte alltid vaknar upp när man haft den i vila.. MKT irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man skall aldrig ha för bråttom att köpa nya dator modeller. De brukar ofta ha barnsjukdomar. Bättre ha lite tålamod och vänta några månader... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att dom fixar allt :ThumbsUp: . Får alla som har köpt macbook pro en ny eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...