Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya iPods och iMac


magnus

Rekommendera Poster

Apple har uppdaterat webbshoppen med iPods på 10, 20 och 40 GB. Samt iMac 17-tum till 1,25 GHz med Geforce FX 5200-grafikkort på 64 MB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stör mig lite på att batteriet är sämre än förra generationens iPodar. Men i och för säg är 8 timmar ganska mycket men tanke på att andra MP3-spelare har en batteritid på upp till 14 timmar så känns 8 lite futtigt.

 

E det någon som 8-timmarsmodelen så kommentera gärna, räcker 8 timmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stör mig lite på att batteriet är sämre än förra generationens iPodar. Men i och för säg är 8 timmar ganska mycket men tanke på att andra MP3-spelare har en batteritid på upp till 14 timmar så känns 8 lite futtigt.

 

E det någon som 8-timmarsmodelen så kommentera gärna, räcker 8 timmar?

Andra mp3-spelare har inte 40gigs disk att driva... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 8h-varianten (30 GB) och jag tycker att det är lite snålt med tid men det funkar om man mest åker mellan jobbet och hemmet, då kan man ju bara stoppa den i dockan när man kommer hem. Det skulle däremot vara jobbigare om man skulle ut och resa.

 

Vad jag tycker är tråkigast med den nya generationen är saknad av en vanlig FW-kontakt. Visste, den nya funkar bra men det är lite små jobbigt att ta med sig hela kabeln om man ska någonstans istället för att använda en vanlig eftersom de flesta har en sådan hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...