Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

cannon skrivare


malmoman

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en Cannon ip1500 skrivare, finns det någon pryl som gör att den kan fungera som en trådlös skrivare i mitt nätverk(använder netgear wgr 614).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går i alla fall att skriva ut via airport från en ibook på vår canonskrivare som är kopplad till den stationära datorn. Vi har också en vgr 614

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för tipsen, ett annat alternativ är att köpa en canon iP4000R, men så helt plötsligt så har man två skrivare. Få ta mig en funderare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Kabo, det går alldeles utmärkt att skriva ut via nätverket utan några specialarrangemang. Dock måste värddatorn vara påslagen, och skrivardelning vara påslaget.

 

(skitkul att skriva ut från nedervåningen och skrämma den som sitter vid datorn) :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Håller med Kabo, det går alldeles utmärkt att skriva ut via nätverket utan några specialarrangemang. Dock måste värddatorn vara påslagen, och skrivardelning vara påslaget.

 

(skitkul att skriva ut från nedervåningen och skrämma den som sitter vid datorn)  :whistling:

231695[/snapback]

 

Är det möjligt att på något sätt kunna konfigurera airporten till att kunna skriva ut, utan att värddatorn är påslagen? Tycker det är rätt omständigt att behöva sätta på värddatorn vart enda gång som man vill skriva ut något...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...