Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har problem med att inte få ljudnotifikationer när jag använder Wire?


mestmia
 Share

Rekommendera Poster

Jag undrar om någon annan har problem med att inte få ljudnotifikationer när man använder Wire? Så länge appen är öppen på skärmen fungerar ljudet, men när man stänger den, så hörs det inget ljud när man får ett meddelande. Jag har gjort alla inställningar i appen och valt hur de olika ljudnotifikationerna ska låta, men ändå inget ljud. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste tillåta appen att köra i bakgrunden om den ens har den funktionen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

>Inställningar >Allmänt >Appaktiviteter i bakgrunden.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan ställt in att appen ska kunna vara aktiv i bakgrunden. Har också stängt av och satt på det alternativet igen. Den jag pratar med får inte heller någon ljudnotifikation när det kommer ett meddelande och han sitter på en iPad.

Jag har även skrivit till Wire’s support, men de hänvisar enbart till sina supportsidor och de sidorna har jag redan läst. För att få ett bättre svar, måste man betala för Pro-versionen. Vad gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, mestmia säger:

Vad gör man

Betalar för Pro-versionen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns så mycket annat man måste betala för i första hand. Jag tycker att en sådan sak som ljud vid notifiering ska fungera i en gratis app också. Annars har ju de som skapat appen inte gjort ett tillräckligt bra jobb. Det är ju underligt när det varken fungerar på en iPhone 11 eller en iPad, tycker åtminstone jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betalappen måste ju tillföra något annars är det ganska meningslöst att försöka ta betalt.

Om just ditt problem löser sig om du betalar vet jag dock inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror knappast att det gör någon skillnad tyvärr 😕

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon annan app än Wire och KiK som man kan använda utan behöva ha ett mobilnummer kopplat till den?

 

KiK strular på så sätt att meddelandena inte kommer fram direkt, utan ibland dröjer flera timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...