Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone återgår till startskärmen vid vila


Stork
 Share

Rekommendera Poster

Jag har svårt att sätta en bra rubrik på mitt problem. Men kortfattat så återgår telefonen till startskärmen nästan varje gång den går i vila efter typ nån minut. Är jag inne på en artikel i valfri tidningsapp och börjar fundera lite på annat så går telefonen i vila och då måste jag öppna appen igen och skrolla ner till artikeln och klicka på den för att fortsätta läsa. I min jobbtelefon öppnas tidningsartikeln direkt vid vila, eller det man nu höll på med ex Instagram. 

 

Samma problem gör också att jag inte kan använda BankID och swish. Går jag in på valfri bankapp och trycker på login så kommer jag till bank id. Där loggar jag in och sen växlar den över automatiskt till bankappen igen, men den går tillbaka till inloggningsskärmen. Samma sak händer om jag öppnar en webbläsare på telefonen. Dock verkar bankid funka för jag kan logga in på datorn med telefonens bankid.

 

Jag misstänker att jag har råkat ändra någon inställning i någon meny som

tar bort alla kopplingar eller minnen av vad som

gjordes senast. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du Skärmtid aktiverat? Råkade slå på det och då funkade ingenting nästan. Man var tvungen att godkänna allt möjligt. Gissning, bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Men nej, det har jag inte. Jag slog av skärmtid direkt när funktionen lanserades. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...