Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min MacBook Pro Mail tar inte emot mail


Michael J
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

 

Tyvärr visar inte min Mail (MacBook Pro Sierra 10.13.6) inkomna Gmail, så jag får gå via nätet och min sida på Gmail.

 

Det började så här: Efter ett par veckor av inga nya mail så testade jag att skicka ett mail till mig själv och då dök det plötsligt upp 14 nya mail i inkorgen, men nu får jag inte ens mina egna testmail till mig själv.

 

När jag försöker att kontakta Gmail Kundsupport Sverige på 0209-807-52 så svarar en inspelad röst: ”Please enter your support pin followed by your…” Jag vet inte ens om jag har en support pin.

 

Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort kontot från mailappen och lägg till det på nytt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen, men är detta enkelt eller bökigt?. Måste man till exempel återregistrera kontot? (Jag räds allt krångel efter att Comhems mail lagts ned av Tele2.) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du behöver inte återregistrera kontot hos google. Du ska bara ta bort det från datorns app och sen lägga tillbaka det i appen igen. Det påverkar inte kontot hos google.
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...