Michael J Posted May 20 Share Posted May 20 Hej! Tyvärr visar inte min Mail (MacBook Pro Sierra 10.13.6) inkomna Gmail, så jag får gå via nätet och min sida på Gmail. Det började så här: Efter ett par veckor av inga nya mail så testade jag att skicka ett mail till mig själv och då dök det plötsligt upp 14 nya mail i inkorgen, men nu får jag inte ens mina egna testmail till mig själv. När jag försöker att kontakta Gmail Kundsupport Sverige på 0209-807-52 så svarar en inspelad röst: ”Please enter your support pin followed by your…” Jag vet inte ens om jag har en support pin. Vad göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polken Posted May 20 Share Posted May 20 Ta bort kontot från mailappen och lägg till det på nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael J Posted May 20 Author Share Posted May 20 Tack för hjälpen, men är detta enkelt eller bökigt?. Måste man till exempel återregistrera kontot? (Jag räds allt krångel efter att Comhems mail lagts ned av Tele2.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
polken Posted May 21 Share Posted May 21 Nej, du behöver inte återregistrera kontot hos google. Du ska bara ta bort det från datorns app och sen lägga tillbaka det i appen igen. Det påverkar inte kontot hos google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts