Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

utestängd från Facebook login godkänds ej


baconatte
 Share

Rekommendera Poster

 

Plötsligt skulle jag verifiera min identitet när jag skulle logga in på Facebook.

Men det fungerade inte alls. Min inloggning godkänds inte. Trots att jag gjort rätt. Som lök på laxen gick också mitt lösenord åt skogen. Jag fixade ett nytt men detta funkade en gång sedan blev svaret att det var för gammalt. När man försökte få ett nytt så skickade Facebook en kod som inte fungerade och till sist så skickade man inga koder alls.

Så nu är man utkastad från Facebook och supporten verkar vara obefintlig. Jag har en stor vänlista och administrerar också en egen grupp.

Hur gör man för att komma till rätta med det  hela? Eller är det helt kört? Råd och tips efterlyses.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat allt. När man begär återställning av lösenord ska det komma en kod via mailen. Den koden ska bestå av sex siffror. Men den kod jag fick hade 8 siffror och godkändes inte. Sedan så slutade man att skicka en säkerhetskod alls. Tyst och dött från Facebook alltså. Och ingen support

 

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och nu snurrar det på hos Facebook. 

"

Aktivera Facebook Protect för ditt konto senast 09 April 2022. Därefter blir du utelåst från ditt konto tills du aktiverar det."

Och då måste man kunna logga in. Men det går ju inte eftersom Facebook inte skickar någon återställningskod för att få ett nytt lösenord.

Moment 22 alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Facebooksnurren fortsätter. Nu fick jag två återställningskoder. En med bokstäver som inte går att skriva in eftersom det krävs siffror. Och så en med siffror samma som igår. Och när man klickar på den får man svaret att man använt för många koder. ???????

Vad sysslar man med på Facebook egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du får bättre hjälp hos Facebook. Det finns knappast någon här som kan hjälpa till med ditt konto här och det är inte rekommenderat att få hjälp med lösenord/återställning av konton på forum på nätet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet löst tack vare kunnig dotter. Facebooks support Noll!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2022-03-28 17:21, baconatte säger:

Problemet löst tack vare kunnig dotter. Facebooks support Noll!

Oj, så skönt. Vad bestod hjälpen av? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...